a.jonkhout

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ziggo go app

ik had ziggo go app verwijderd daar hij niet werkte toen ipad gereset en wilde deze opnieuw downloaden uit de appstore maar dit lukt niet meer....
11 Reacties 11
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Wat gaat er precies mis met het downloaden?
Krijg je een melding te zien?

Ik roep ook even EnergieBoy erbij, hij weet veel van Apple 🙂

Groet,
Evert
a.jonkhout
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Download niet in de app store zegt dan lukt nu niet
a.jonkhout
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik had hem vandaag al twee keer verwijderd omdat als ik wat wilde afspelen hij het niet deed of erg lang moest wachten en zegt nu dat hij nu niet kan worden gedownload
is er misschien een limiet aan downloaden per dag met die app
werkte de laatste tijd slecht tot niet
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi a.jonkhout
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Heb je de app helemaal en goed verwijderd? Echt moeilijk is het niet natuurlijk, maar je hebt dit gedaan door lang op het icoon te drukken en dan op het x om te verwijderen?

Heb je deze pagina al bekeken op de website van Apple? https://support.apple.com/nl-nl/HT207165

Als het dan nog niet lukt dan zou je het beste contact kunnen nemen met Apple. Deze info staat ook op hun site.

Ik heb overigens zojuist een nieuwe update gehad van Ziggo Go app. Misschien dat je net toevallig bij hun wisseling wilde downloaden en dat het toen niet lukte. Probeer het toch nog eens.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoe bekijk je of download je?
Doe dit wel via WiFi en niet via 4G
a.jonkhout
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb hem goed verwijderd
zal eens kijken op die pagina
anders nooit moeilijkheden ermee gehad
alvast bedankt
a.jonkhout
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik download gewoon via de wifi
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
a.jonkhout wrote:
Ik download gewoon via de wifi

Hmm, dat zou dan toch goed moeten zijn. Als het dan nog niet lukt, even een hard reset? Niet dat je dan alles eraf haalt, maar even goed uit- en weer aanzetten.
a.jonkhout
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb soft reset en hard reset gedaan maar blijf dit houden zegt nog altijd kan nu niet downloaden
Verwijderd account
Niet van toepassing
Gebruik je een adblocker dan even uitzetten, uit en inloggen bij de app store wil ook wel eens helpen

Instellingen ▸ iTunes en App Stores op je Apple ID te tappen en vervolgens de optie ‘Log uit’ te selecteren. Voer vervolgens je Apple ID en wachtwoord in en bevestig door op ‘Log in’ te tappen.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo a.jonkhout welkom op de Community! Jammer dat het niet lukt met de Ziggo GO app. Zo te lezen gaat er iets niet helemaal lekker op je Apple toestel. Hier gaat het downloaden uit de App Store prima. Ik hoop dat je het weet op te lossen met de tips van anderen die dit topic lezen.

Uitgelicht topic