Beantwoord

Ziggo Go account - delen met familie

Goedemorgen,

ik heb een vraag m.b.t. het delen van de functie "ziggo GO".
graag zou ik een familie lid de mogelijkheid geven om tv te kijken (online, via een iPad).
echter kan dit alleen met mijn eigen ziggo account, waarbij ook de mogelijkheid bestaat om volledig in te loggen (waardoor facuren e.d. ook zichtbaar wordt).

is het mogelijk om voor ziggo go gebruikers (je kan het met 3 personen delen), hier een nieuw account voor aan te maken?

met vriendelijke groet,
icon

Best beantwoord door KBX458 15 januari 2019, 10:08

Ziggogo is gekoppeld aan je abbonnement. Als je dus je familielid wilt laten genieten van het door jouw betaalde abonnement kan dat door je inloggegevens aan hem of haar te verstrekken. Hij of zij kan dan tevens het abonnement uitbreiden met tal van extra zenderpakketten die jij, als contractant, mag gaan betalen. Ik weet niet hoever jouw familieliefde strekt, maar het lijkt me onwenselijk dat iemand anders vrijelijk over jouw portemonnee kan beschikken.
Een nieuw account aanmaken kan, in combinatie met een nieuw af te sluiten abonnement.
Om je vraag inhoudelijk te beantwoorden: een nieuw account voor jouw specifieke wensen aanmaken kan dus niet.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 6
Badge +13
Ziggogo is gekoppeld aan je abbonnement. Als je dus je familielid wilt laten genieten van het door jouw betaalde abonnement kan dat door je inloggegevens aan hem of haar te verstrekken. Hij of zij kan dan tevens het abonnement uitbreiden met tal van extra zenderpakketten die jij, als contractant, mag gaan betalen. Ik weet niet hoever jouw familieliefde strekt, maar het lijkt me onwenselijk dat iemand anders vrijelijk over jouw portemonnee kan beschikken.
Een nieuw account aanmaken kan, in combinatie met een nieuw af te sluiten abonnement.
Om je vraag inhoudelijk te beantwoorden: een nieuw account voor jouw specifieke wensen aanmaken kan dus niet.
@KBX458 bedankt voor je antwoord, daar was ik al bang voor.... ik weet voor nu voldoende.