Lukken

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO

Goedemorgen,

Heb sinds enkele maanden een nieuw contract afgesloten van particulier naar zakelijk.

Nu met het nieuwe contract kan ik niet meer de Ziggo go kijken op mijn telefoon en laptop, iPad.

Nooit last gehad op mijn vorige contract heeft altijd gewerkt.

Heb inmiddels verschillende keren contact gehad waar ik mijn account opnieuw moest installeren en verschillende keren mijn wachtwoord opnieuw moest instellen maar tot op heden geen resultaat.

Het verzoek van Ziggo om via deze weg het te proberen te fiksen.

De melding die ik krijg op alle apparaten is :

Inloggen mislukt

inloggen is momenteel niet mogelijk

probeer het later opnieuw.

 

Wat kan ik hier aan doen ?

met vriendelijke groet

Geert-Jan Lukken

 

 

15 Reacties 15
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Hoi Geert-Jan,

Heb je nu ook een ander klantnummer dan voorheen? Dit kun je onder andere zien in de ontvangen mails van Ziggo of op de facturen.

 

Groet,

Evert

Lukken
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

is het zelfde klantnmmer

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Hmm, vreemd! Kun je wel inloggen in Mijn Ziggo?

Lukken
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Evert,

Ja kan gewoon inloggen om naar mijn producten en facturen te gaan.

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Ah, gelukkig! Probeer dan eens met dezelfde inloggegevens in te loggen op ziggogo.tv

Lukt dat wel?

Lukken
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee dat lukt dus niet

Vindt wel gek dat als ik mijn inlognaam invul (mijn email adres) dan zie ik dat hij rood wordt.

Maar moet mijn email adres als inlognaam invullen kan niet anders

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Hmm, dat is vreemd. De inloggegevens van Mijn Ziggo en Ziggo Go zijn identiek aan elkaar. Dus doorgaans kun je of bij allebei inloggen of bij allebei niet.

Heb je je postcode en huisnummer in je profiel staan? Zodra een Ziggo moderator dit topic ziet, kan die dan even meekijken 🙂

Lukken
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ga het nu controleren

Lukken
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja staan erbij

alvast dank

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Top! Het kan wel even duren voordat een moderator hier langs komt.

Wel ben ik nog benieuwd naar het rood worden als je je gebruikersnaam invult. Als ik dit doe, krijgt deze geen kleur, wat ik ook invul.

Waar heb je je gebruikersnaam ingevuld? (in de Ziggo Go app, via ziggogo.tv of Mijn Ziggo?)

En wordt deze meteen rood?

Lukken
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik bij Ziggo go mijn inlognaam invult en zodra ik het @ intoets, omdat dit mijn e-mail adres is krijg ik meteen een rode streep onder de inlognaam

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Heb je al eens geprobeerd om de app te verwijderen?

Lukken
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja heb ik ook al geprobeerd en inloggen in app en gewoon op ziggogo.tv maar

helaas geen verschil.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Lukken 

Ook bij je nieuwe abonnement wil je gewoon gebruik maken van Ziggo GO. Balen dat het nu niet werkt. Ik kan bij je account niks geks ontdekken waarom het niet zou werken. Wat jij tegenkomt, dat de gebruikersnaam niet geaccepteerd wordt, is ook nieuw voor mij. Zou je het nog eens op een ander apparaat kunnen proberen?

Lukken
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

Gebruik mijn telefoon, laptop en vaste pc om in te loggen maar helaas krijg ik overal de zelfde melding

 

Geert-Jan

Uitgelicht topic