Jehan

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go: Geen abonnement

Ik kan niet meer TV kijken met Ziggo Go op mijn PC.

Sinds gisteren krijg ik de melding Geen abonnement. Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.

Ik heb al jaren een abonnement bij Ziggo en daar is niets aan veranderd.

Hoe kan dit?

4 Reacties 4
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Jehan welkom op de Community. Het lijkt erop dat ziggogo.tv geen contact meer had met het abonnement systeem. Weet je ook of Ziggo GO app op je telefoon wel heeft gewerkt? Meestal zijn dit soort dingen tijdelijks, en dat houd in dat je inmiddels al weer aan het kijken bent 🙂

Als dat niet het geval is kan het helpen om in Mijn Ziggo in te loggen en daar je wachtwoord aan te passen. Daarna log je met deze nieuwe gegevens in op ziggogo.tv.

We horen graag hoe het is afgelopen!

Jehan
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie.

De Ziggo Go app op mijn telefoon heeft altijd goed gewerkt maar sinds gisteren krijg ik ook daarop de melding dat ik geen abonnement  heb.

Ik vind het ook vreemd dat onder Mijn produkten in mijn Ziggo account niets meer staat vermeld. Ik heb wel degelijk een abonnement om digitale TV te kijken en de laatste nota over de maand juni ook wel degelijk betaald.

Ik heb jouw suggestie opgevolgd en het wachtwoord aangepast. Dat levert helaas ook niets op.

Wat kan ik nog meer doen?

Jvriezekolk

Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Heb hetzelfde probleem. Alles al gereset. Ziggo go app en de next box zijn mijn abonnement gegevens kwijt. Kan niks meer opnemen, maar erger, ben ook alle bewaarde opnames kwijt!

helpdesk ziet geen storing….graag actie ziggo!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Jehan,

Er is inderdaad een probleem aan onze kant gaande waardoor je geen tv meer kan kijken. Je neemt bij ons alleen Kabel TV af, en valt daarom onder deze storing. Ik verwijs je graag door naar dit topic voor updates.

 

@Jvriezekolk - Ik zie dat jij je daar (en hier) ook hebt gemeld, maar je valt niet onder deze storing. Bij jou komt het omdat we een Mediabox Next retour hebben ontvangen en daarmee is je digitale tv automatisch beëindigd. Daar is iets niet helemaal goed gegaan. Wil je mij een privébericht sturen met het serienummer van je huidige Mediabox Next? Die vind je onderop je Mediabox. Een privébericht stuur je door op mijn profiel te klikken. Dan zorg ik voor het herstellen hiervan.

Uitgelicht topic