Aha, zie het! Humor!
Ok, daar gaan we:
Sinds een paar dagen kan mijn vrouw vanaf haar iPhone Ziggo Go niet meer streamen naar Chromecast. De app werkt gewoon, programma wordt afgespeeld, maar zodra er gestreamd wordt maakt de app even verbinding met de TV, wil starten met afspelen op de TV, maar springt dan terug naar de telefoon met het bericht: “Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen we de video niet streamen”. We hebben overigens Chromecast Ultra op 3 TV’s in huis en overal dezelfde issue.
Dezelfde issue doet zich voor bij de ipad.
Alle overige streaming apps werken en alle logische oplossingen heb ik al gedaan (Chromecast opnieuw starten, Chromecast resetten etc).
Er is slechts 1 IOS toestel (mijn iPhone) dat wel goed funktioneert en dat is nou net degene waar automatisch updaten van apps uitstaat en ik had/heb Ziggo Go dus niet geupdate naar 2.3.50.
Dus………, conclusie is simpel: de bug zit in 2.3.50, jullie ontwikkelaars zouden bij voorkeur snel een nieuwe versie moeten uitbrengen 😉
Dezelfde issue wordt trouwens hier beschreven. Ook de laatste dagen gemeld.:
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-app-ziet-chromecast-maar-er-is-een-fout-opgetreden-h...