Superfunky

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go 2.3.50 + Chromecast

Na update 2.3.50 op de iphone van mijn vrouw en eenkan vanaf bde apparaten niiet meer gestreamd worden via Chromecast. Afspelen is geen probleem, maar

zodra er wordttreamd valt de verbinding met de TV (alle TV’s) weg  volgt in de app

de bekende melding: fout,


streamen is niet mogelijk.

Alle IOS apparaten de update werken wel gewoon.

Lijkt duidelijk een bug in 2.3.50 voor IOS.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Superfunky & @Fam. Van der Zon,

Ik heb zojuist gereageerd in dit topic, volgens mij ervaren jullie allen hetzelfde. Ik stel voor dat we daar verder op onderzoek uitgaan 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Superfunky . Welkom hier!

Ik heb een beetje moeite met het ontcijferen van je bericht hier. (het is een super funky bericht geworden 😉 ). Kan je nog eens uitleggen wat er precies mis gaat? 

Superfunky
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aha, zie het! Humor!

Ok, daar gaan we:

Sinds een paar dagen kan mijn vrouw vanaf haar iPhone Ziggo Go niet meer streamen naar Chromecast. De app werkt gewoon, programma wordt afgespeeld, maar zodra er gestreamd wordt maakt de app even verbinding met de TV, wil starten met afspelen op de TV, maar springt dan terug naar de telefoon met het bericht: “Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen we de video niet streamen”. We hebben overigens Chromecast Ultra op 3 TV’s in huis en overal dezelfde issue.

Dezelfde issue doet zich voor bij de ipad.

Alle overige streaming apps werken en alle logische oplossingen heb ik al gedaan (Chromecast opnieuw starten, Chromecast resetten etc).

Er is slechts 1 IOS toestel (mijn iPhone) dat wel goed funktioneert en dat is nou net degene waar automatisch updaten van apps uitstaat en ik had/heb Ziggo Go dus niet geupdate naar 2.3.50.

Dus………, conclusie is simpel: de bug zit in 2.3.50, jullie ontwikkelaars zouden bij voorkeur snel een nieuwe versie moeten uitbrengen 😉

Dezelfde issue wordt trouwens hier beschreven. Ook de laatste dagen gemeld.:

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-app-ziet-chromecast-maar-er-is-een-fout-opgetreden-h...

 

Fam. Van der Zo

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Is echt een bug in de Ziggo app onder ios. Geprobeerd op verschillende apple devices. Werken allemaal niet (maar wel soms als je switch tussen verschillende chromcasts) en ALTIJD met verschillende android devices. Kortom vrouwen en mannen van Ziggo: update heel snel de ios versie (of downgrade als je het niet kunt vinden)

Ter aanvulling: andere apps die casten werken wel, waarmee ook IOS is uitgesloten als boosdoener. Blijft dus over: de Ziggo app onder IOS

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Superfunky & @Fam. Van der Zon,

Ik heb zojuist gereageerd in dit topic, volgens mij ervaren jullie allen hetzelfde. Ik stel voor dat we daar verder op onderzoek uitgaan 

Uitgelicht topic