Beantwoord

Ziggo App werkt niet (meer) - Huawei probleem!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

33 Reacties

Met enig scepsis toch de Playstore gestopt en een restart gedaan. Geen succes zoals verwacht. Beter leest Ziggo de error logs van de app een toestellen uit en kijken ze wat er werkelijk aan de hand is ipv het geven van allerlei schijnoplossingen. Frappant dat idd ook de NPO app eruit ligt. Het moge duidelijk zijn dat er bij de hosting bedrijven iets niet in de haak is.
Heb de zaak eindelijk draaien. Fix was cache en geheugengegevens van "google play-service" te wissen. Dit doe je door naar je apps te gaan via instellingen zoek "google play-services" op en klik erop kies "geheugen" en kies "cache wissen" vervolgens kies je "ruimte beheren" en kies je "alle gegevens wissen". Na dit gedaan te hebben werkt de app weer.
Heel goed D33M4N, zojuist heb ik van Huawei de bevestiging gekregen dat de door jou vermelde stappen de juiste zijn. Werkt bij mij weer prima. Daar hebben ze de hele dag over gebrainstormd. Ik wens jullie veel succes!
Heel goed D33M4N, zojuist heb ik van Huawei de bevestiging gekregen dat de door jou vermelde stappen de juiste zijn. Werkt bij mij weer prima. Daar hebben ze de hele dag over gebrainstormd. Ik wens jullie veel succes!

Dank je Rob voor je bijdrage!

Slot!

Dank je Rob voor je bijdrage!

Slot!

Voordat ie op slot gaat, het probleem doet zich bij mij (P10 Lite) wel opnieuw voor nadat het toestel opnieuw is opgestart. Dat is toch wel flink storend..
Bij mij werkte de D33M4N oplossing. Ik heb de P9. Ziggo chat zei mij dat na 26 mei er een oplossing via de app komt. Wie weet.
Ik heb net een nieuwe huawei smart P.
Na de eerste update werkt de ziggo Go app ook niet meer.
Maar in mijn google play services/geheugen staat niks over cache legen.
wel max gebruik 144 mb en 54 mb altijd actief, maar ik kan niks wijzigen.
wie heeft dit ook ??
Ik had hetzelfde probleem en ook ik heb Google Play Services cache en geheugen gewist, dat werkte niet. Nadat ik dat nogmaals had gedaan EN ook de cache van de Ziggo Go app had verwijderd werkte het weer.