Casagris17

Level 4
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo App valt steeds uit.

Ik heb nog een vraag. Ik heb ook de Ziggo Go App op mijn mobiele telefoon geïnstalleerd. Als ik dan inlog dan krijg ik te zien voor welke zenders ik allemaal kan kiezen. Als ik dan een keuze heb gemaakt, gaat mijn telefoon direct weer naar mijn standaard scherm en breekt de Ziggo App af. Weet iemand waaraan dit ligt, wellicht te weinig geheugen op mijn telefoon ?

*** Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid ***
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
gerhard8

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo
Het lag aan het updaten van de google play services. Nu werkt het weer.
Bedankt voor de reacties.
Gerhard8

Bekijk in context

12 Reacties 12
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1874Likes
Hoi Casagris17,
Dit kan met je geheugen te maken hebben, zekers. Heb je je telefoon al eens helemaal uit gedaan en daarna weer aan en ook het verwijderen van de app? Welk toestel gebruik je?
gerhard8

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Heb ik ook. App verwijderen heeft niet geholpen.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1874Likes
Hoi gerhard8,
Ook voor jou dezelfde vragen: Dit kan met je geheugen te maken hebben, zekers. Heb je je telefoon al eens helemaal uit gedaan en daarna weer aan? Welk toestel gebruik je? Software versie?
Casagris17
Topicstarter
Level 4
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Ik gebruik een Huawei P9. App verwijderen en opnieuw starten heeft helaas niet geholpen.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1874Likes
Iemand anders op de Community heeft een oplossing gevonden, misschien helpt deze ook bij jullie. Er zouden meer klachten zijn over Huawei telefoons. Zijn oplossing was: de cache van google play services wissen. Functioneert nu weer zoals het hoort.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey! Je probleem lijkt op wat er in dit topic wordt besproken. Wil je eens kijken of de oplossing die daar wordt aangedragen helpt?

Heb de zaak eindelijk draaien. Fix was cache en geheugengegevens van "google play-service" te wissen. Dit doe je door naar je apps te gaan via instellingen zoek "google play-services" op en klik erop kies "geheugen" en kies "cache wissen" vervolgens kies je "ruimte beheren" en kies je "alle gegevens wissen". Na dit gedaan te hebben werkt de app weer.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
EnergieBoy wrote:
Iemand anders op de Community heeft een oplossing gevonden, misschien helpt deze ook bij jullie. Er zouden meer klachten zijn over Huawei telefoons. Zijn oplossing was: de cache van google play services wissen. Functioneert nu weer zoals het hoort.


Precies tegelijk geantwoord. Nice.#Lekkerbezig, Energieboy ^^.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1874Likes
Jij ook hier vandaan, dus toch net een andere topic.
Promoot alleen mijn eigen topic info natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye: :sleeping:
gerhard8

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo
Het lag aan het updaten van de google play services. Nu werkt het weer.
Bedankt voor de reacties.
Gerhard8
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1874Likes
Bedankt voor het melden en veel plezier!
Georgine

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb ook al enige tijd dit probleem op mijn Apple IPad. Ik moet dagelijks de app verwijderen en opnieuw installeren en dan werkt die weer. 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Georgine Je reageert op een 3 jaar oud topic, wat allang gesloten had moeten zijn.

Ten overvloede was dit een android probleem en ook opgelost.

 

Ik adviseur een eigen topic te starten of als er recente meldingen zijn daar aan te haken.

Kijk bijvoorbeeld hier.

ZiggoGo app - Ziggo Community

Uitgelicht topic