Hoi
ThijsH89, ik heb het nieuwe topic even samengevoegd met de oude en deze van mijn collega overgenomen.
s1mokk0 lijkt een workaround te hebben gevonden waardoor je deze foutmelding niet meer krijgt, werkt deze bij jou ook?
Reproduceren van het probleem blijkt lastig voor de ontwikkelaars van Ziggo GO, daarom hebben we een hoop informatie nodig om dit soort problemen aan te melden. Zie de reactie van
mijn collega Serkan hier. Zou je deze informatie aan kunnen vullen?
-
Apparaat: (merk en type)
-
OS + versie: (Android 8.1.0, iOS 9.3.5, etc.)
-
Ziggo GO versie: (bijv: "2.3.34 prod(16700)")
-
Chromecast type: (Gen1, Gen2, Utra, etc.)
-
Chromecast firmware: (bijv: "1.29.104827")
-
Ziggo GO app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ja/Nee
-
Chromecast gereset? Ja/Nee
-
Werken andere apps wel goed via de Chromecast? Ja/Nee
-
Speelt het probleem bij alle content (LiveTV en On Demand films/series)? Ja/Nee
-
Hoe heb je de Chromecast aangesloten op de stroom? USB poort op TV / Adapter aangesloten op het stroomnetwerk
-
Programmatitel: -
Zendernaam/nummer: -
Datum en tijdstip wanneer het probleem optrad:-
Datum en tijd originele uitzending als het Replay TV betreft: (indien van toepassing)
-
Wat is het probleem: