Beantwoord

Zendervolgorde in Ziggo GO app raar verdeeld

• 26 juni 2019
  • 33 Reacties
  • 2077x Bekeken

In de ziggo go app staan mn tv zenders raar verdeeld. Bovenaan staat rtl 7, daarna ziggo sport, npo3, npo2, npo1 en gaat daar weer verder met rtl4. Ik heb geen favoriete zenders ingesteld. Zou t op prijs stellen als mn zenders op de gewone volgorde blijven staan, te beginnen met npo1 enz. Maar hoe doe ik dat..
icon

Best beantwoord door Mark Ziggo 25 juli 2019, 15:37

Hoi Mark, hetgeen jij in de screenshot stuurde qua zenders, daar had ik gisteren ook last van. Dat is nu wel opgelost weer.

Maar nog steeds wel dus dat ik favorietenzenders bovenaan heb staan die ik niet kan wijzigen of verwijderen.

Helaas! Dan wordt dit verder uitgezocht door de ontwikkelaars van Ziggo GO, hopelijk kunnen ze jullie zenderlijst weer snel in orde maken.
Bekijk origineel

33 Reacties

Reputatie 4
Badge +7
Hallo Ibewij,

Heb je al eens bij Zendervolgorde gekeken ?

Als je daar op klikt, kun je de zendervolgorde kiezen :

Helpt dat ?
Nee, had dat ook al geprobeerd.

Zoals je ziet verandert er wel iets, maar niet de juiste volgorde
Reputatie 4
Badge +7
Merkwaardig.
Welke versie van de app heb je ?
Op welk platform ? Android, Iphone, Windows ?
Reputatie 7
Raar is het inderdaad! Ik krijg het op mijn telefoon in ieder geval niet voor elkaar om de zenders zo door elkaar te husselen.

Zie je hetzelfde fenomeen op andere apparaten als je daar met jouw Ziggo GO account op inlogt?
Apart hè. Heb Android, app al n paar maal eraf gehaald (gisteren nog) en opnieuw geïnstalleerd, maar geen verschil. Op mn tablet en de telefoon van mn man staat dezelfde vreemde volgorde.
Reputatie 7
Badge +12
@ibewij ,

In de app, 3 streepjes linksboven > instellingen > favoriete zenders > zet terug naar standaard dan zou alles weer normaal moeten staan.

Succes.
Dus, geen standaard.....

Reputatie 7
Badge +12
@ibewij ,

Anders eens inloggen in de app op een laptop of computer en dan terug zetten naar standaard. nooit geschoten is altijd mis😃
Dit is via laptop tv en replay

en dit zijn dan ook al mijn zenders op nu op tv🤔
Reputatie 7
Badge +12
@ibewij ,

En wat gebeurt er als U op het tandwieltje klikt en dan bij "Mijn TV zenders" de optie "Zet terug naar standaardvolgorde" kiest?
Helaas ik heb de keuze " mijn tv zenders" niet.

Reputatie 7
Badge +12
@ibewij ,

Het enige dat ik nog kan bedenken is dat er bij U iets niet lekker gaat vanwege het feit dat U een gedeeld profiel heeft. Misschien dat @Mark Ziggo daar iets zinnigs over kan zeggen.
Gedeeld profiel is standaard bij ziggo. Ik wacht af😁
Toch bedankt voor t meedenken sparco1955👍
Reputatie 7
Het 'Gedeeld profiel' is inderdaad het standaardprofiel, hierin kun je ook geen favorietenlijst instellen. Daarvoor moet je eerst een profiel maken. Daarom is dit ook zo'n vreemd geval.

Kun je eens een nieuw profiel maken en daarin geen favorietenlijst instellen? Zie je daarin dan wel een normale zenderlijst of is die ook afwijkend?
En hoe zit het eigenlijk op de Mediabox Next (dus niet via Ziggo GO), zie je daar wel een normale zenderlijst?
Kun je eens een nieuw profiel maken en daarin geen favorietenlijst instellen? Zie je daarin dan wel een normale zenderlijst of is die ook afwijkend?

ik heb precies hetzelfde probleem. Er staan 3 zenders (npo 2 en ziggo sport en select) bovenaan. Ook in een gedeeld profiel. Ik kan ze ook niet aanpassen. Maak ik een nieuw profiel aan dan kan ik wel favoriete zenders toevoegen en verwijderen.

Erwin
Reputatie 7
@ibewij @ratje10 - Heel apart dit, maar even terug naar de basics:
Jullie zijn wel ingelogd met het juiste Mijn Ziggo account? Simpel te controleren door in de app een eigen profiel aan te maken en daarna op je mediabox te controleren of dat profiel ook daar is verschenen.

En begrijp ik het goed dat jullie in een nieuw profiel wel een complete en juiste zenderlijst hebt? Dan is dat in ieder geval een tijdelijke 'oplossing' zodat je gewoon alles kunt kijken.
Reputatie 7
Ha, ik heb het nu ook in mijn persoonlijke Ziggo GO account! Ik zal niet rusten voordat ik dit gefixt heb (tenzij het te lang duurt 😅) en dan hetzelfde trucje bij jullie toepassen natuurlijk.
En nee, ik kan in een favorietenlijst van mijn profielen geen andere zenders toevoegen dus dat is geen workaround...

Update: Collega's om mij heen hebben nu exact hetzelfde probleem, allen met een Next account. Accounts zonder mediabox Next lijken wel goed te werken. Maar bij ons is het wel opvallend dat wel allemaal dezelfde verkeerde zenderlijst zien en die is niet hetzelfde als wat jullie zien. Of zien jullie inmiddels ook dezelfde zenders als in mijn bijgevoegde screenshot?
Reputatie 7
Hey @ibewij en @ratje10, bovenstaande probleem is dinsdag ook weer opgelost. Zijn jullie zenderlijsten ook weer helemaal compleet hierna?
Hoi Mark, hetgeen jij in de screenshot stuurde qua zenders, daar had ik gisteren ook last van. Dat is nu wel opgelost weer.

Maar nog steeds wel dus dat ik favorietenzenders bovenaan heb staan die ik niet kan wijzigen of verwijderen.

Ik kan pas volgende week kijken op mijn Next box of het daar ook zo is
Reputatie 7

Helaas! Dan wordt dit verder uitgezocht door de ontwikkelaars van Ziggo GO, hopelijk kunnen ze jullie zenderlijst weer snel in orde maken.
Reputatie 7
Nog een paar vraagjes vanuit het onderzoek:

• Is de zender indeling op de Mediabox Next ook zo of staat die wel goed?
  • Hebben jullie ooit een persoonlijk profiel (naast het gedeelde profiel) aangemaakt?
  • Zo ja, heb je daarin de zenders die nu bovenaan staan in het gedeelde profiel toevallig favoriet gemaakt o.i.d.?
  • Op welke apparaten hebben jullie Ziggo GO geïnstalleerd? (merk & model)
Hoi Mark,
1 op de ziggobox staat indeling (gelukkig😊) wel goed.
2 heb idd in t begin vd.nwe next een profiel aangemaakt om uit te proberen. Kon meerwaarde niet ontdekken en dus gelijk verwijderd.
3 nee geen zenders ingevoerd.
4 ziggo go staat op 2 samsung telefoons j7, op een one plus telefoon en op n Samsung tablet.

Extra punt, t wordt steeds erger met door elkaar husselen 🤔.

Succes😉

Reageer