Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes

Zenderlijst Ziggo GO in de war? Lees hier de oplossing!

Soms komt het voor dat we een zender toevoegen of wijzigen, dit heeft dan gevolgen voor de Ziggo GO app. De betreffende zender zal dan niet op de juiste plek staan in het zenderoverzicht van Ziggo GO.

Gelukkig is dat simpel op te lossen en ik help jullie graag op weg met behulp van de onderstaande instructie. Dit gaat op elk platform net even anders in zijn werk. Zie hieronder voor ieder platform een duidelijke instructie.

Ziggogo.tv:
1) Log in met je Mijn Ziggo account
2) Klik op het tandwieltje
3) Klik op "Mijn tv zenders"
4) Klik op "Alle zenders verwijderen"
5) Klik op "Terugzetten naar standaardoverzicht"
6) Klik in de pop-up op "Wissen"




Windows 10:
1) Log in met je Mijn Ziggo account
2) Klik op het tandwieltje
3) Klik op "Mijn tv-zenders" als het scherm hier nog niet op staat
4) Zorg ervoor dat alle zenders zijn aangevinkt (Meestal is dit al zo)
5) Klik op "Standaardvolgorde"




Android en Apple:
1) Log in met je Mijn Ziggo account
2) Klik op het menu (de drie streepjes)
3) Klik op "Instellingen"
4) Klik op "Mijn tv-zenders"
5) Zorg ervoor dat alle zenders zijn aangevinkt (Meestal is dit al zo)
6) Klik op "Sorteren"
7) Klik op "Standaard line-up gebruiken"
😎 Klik in de pop-up op "Herstellen"




Kom je er hiermee toch niet uit, heb je gewoon een vraag of opmerking? Schroom dan niet om een reactie achter te laten in dit topic. Onze Community helpt je graag verder.

Gerelateerde onderwerpen:
Ziggo GO in de Europese Unie
Laatste kans series Ziggo On Demand. Geen tijd te verliezen!
Geen tijd te verliezen! Laatste kans films Ziggo On Demand

22 Reacties 22
BV Adviesbureau

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op mijn iPhone lukte de instelling van Eurosport 1 volgens bovenstaande instructies, zij het dat er twee banners voor Eurosport kwamen. Ik moest de juiste aanvinken en de ander buiten de selectie van zenders houden.
Op mijn iPad ben ik een tijd bezig geweest, maar het instellen lukte niet. Alleen de banner met de oude connecties kwam en die gaf steeds een foutmelding. Uiteindelijk heb ik de app gedelete en ben ik naar de App Store gegaan om de app opnieuw te downloaden. Toen ging alles in een keer goed.
Leiden, 14 juni, Fons Vernooij
Marlise21

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kan geen Cartoon Network meer vinden tussen de zenders op Ziggo Go.
Mijn zoontje kijkt daar altijd naar en gebruik het dus best veel als ik op de camping zit.
Ik heb al een keer de hele lijst ververst volgens de topic van Ronald. Maar nog steed niets. 😞
Wat nu? :?
Ronald Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Fons,

Bedankt voor het delen van je ervaring!
Vreemd dat het bij jou zo liep, weet je nog welke foutmelding je kreeg op de Ipad?
In ieder geval goed dat anderen die dit tegenkomen de oplossing kunnen lezen!

Voor iedereen die dit topic leest: Als je hier tegenaan loopt ontvang ik graag je reactie in dit topic.

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Marlise21,

We hebben je reactie even hierheen verplaatst, paste wel zo goed bij dit topic 🙂
Maar dat is niet mooi! Ik kon vroeger ook niet zonder Cartoon Network.
Kan het zijn dat hij in de zenderlijst (om hem opnieuw in te delen) staat uitgevinkt?
Zo niet, zou je eens kunnen uitloggen en inloggen en dan de zenderlijst nogmaals kunnen herstellen?

Gr,
BV Adviesbureau

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Ronald
Op mijn iPhone heb ik nog steeds de oude versie van Eurosport staan, met hetzelfde logo als de nieuwe variant die het wel doet. Hier komt dezelfde tekst die ik op mijn iPad had bij de enige variant van Eurosport.
In het overzicht TV Gids & Replay TV staat "Geen programmagegevens" en bij de lijst van TV Kijken, waar ik hem weer even aan toegevoegd heb, staat een grijze streep zonder programmanaam en zonder tijdvermelding.
Als ik deze optie aanklik krijg ik het gebruikelijke plaatje van een vliegwiel met het driehoekje om te starten. Maar als ik hem start krijg ik de standaardmededeling "Service niet beschikbaar. Helaas Ziggo GO doet het beperkt of even niet etc . . . OK" En als ik op OK klik, komt er de standaardtekst: "Geen programma gegevens." Dus eigenlijk wat ik standaard krijg als ik geen goede internetverbinding heb.
Ronald Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Fons,

Dank je, het lijkt erop dat hij bij jou niet goed synchroniseert.
Zou je in dit geval ook willen proberen uit te loggen en opnieuw in te loggen? Dan moet dit weer goed gaan 🙂 Anders is het verwijderen en opnieuw installeren ook een optie, maar dan wel als laatste redmiddel. Ik hoor graag van je!

Gr,
BV Adviesbureau

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt, Ronald. De synchronisatie is ontoereikend, want het is gek om twee zenders met hetzelfde logo te zien. Op jouw verzoek heb ik geprobeerd om uit te loggen en opnieuw in te loggen. Geen button daarvoor gevonden. Maar programmeurs eigen is er een korte route die eigenlijk alleen programmeurs vanzelfsprekend is. Bovenaan het menu staat mijn bedrijfsnaam en als ik die aanklik, krijg ik de vraag "Wil je met een ander account inloggen?". Als ik daar voor Ja kies, kan ik met hetzelfde account inloggen, want dan word ik en passant uitgelogd.
Kort en goed, als ik opnieuw inlog, is de synchronisatie wel goed. De verouderde zenders zijn verdwenen en ik zie nu nog maar een banner van Eurosport.
Mijn tip is dus om enerzijds een optie "Uitloggen" toe te voegen" en anderzijds in de advisering op te nemen om uit te loggen en opnieuw in te loggen, zodat de synchronisatie rond komt. Of gewoon melden dat je het beste de app kunt wissen en opnieuw installeren.
Tot zover mijn bijdrage.
Lenselink

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Marlise21 wrote:
Ik kan geen Cartoon Network meer vinden tussen de zenders op Ziggo Go.
Mijn zoontje kijkt daar altijd naar en gebruik het dus best veel als ik op de camping zit.
Ik heb al een keer de hele lijst ververst volgens de topic van Ronald. Maar nog steed niets. 😞
Wat nu? :?


Hier hetzelfde.
@Ronald: Zenderlijst herstellen heeft niet geholpen.
Henk2

Level 4
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Vroeger had ik TV5 Monde op de app, maar die kan ik niet meer vinden. Volgens de zenderlijst staat TV5 Monde nog bij TV Standaard als binnen en overal.
Ook bij herschikken kom ik TV5 Monde niet meer tegen.
Marlise21

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ronald Ziggo wrote:
Hallo Marlise21,

We hebben je reactie even hierheen verplaatst, paste wel zo goed bij dit topic 🙂
Maar dat is niet mooi! Ik kon vroeger ook niet zonder Cartoon Network.
Kan het zijn dat hij in de zenderlijst (om hem opnieuw in te delen) staat uitgevinkt?
Zo niet, zou je eens kunnen uitloggen en inloggen en dan de zenderlijst nogmaals kunnen herstellen?

Gr,
Marlise21

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Ronald,

Ik heb uitgelogd en weer opnieuw ingelogd.
Alle zenders weer opnieuw gerestored.
Maar zie nog steeds nergens cartoon network. ?
Ronald Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Henk2,

Ik zie TV5Monde onder de BBC zenders in de zenderlijst nadat ik hem opnieuw heb gesorteerd naar de standaard.

Cartoon network heb ik wel een probleem mee gevonden, deze schijnt bij sommige accounts niet zichtbaar te zijn.... 😞 Daar ben ik achteraan!
Zodra ik meer weet meld ik het,

Gr,
Lenselink

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Ronald

Cartoon network zie ik weer in de lijst staan.
Bedankt!
Ronald Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Top 🙂 dan is dat voor iedereen weer werkend. Dank je voor de mededeling.
Mocht je nog iets tegenkomen dan hoor ik het graag!

Gr,
Hakan296

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ,

Ik heb ook op ziggo go app geen cartoon network. Ik heb de bovenstaande uitgevoerd maar nog steeds staat hij niet tussen mijn zenderlijst .

Hoe kunnen wij dit oplossen.

Mvg

Hakan
Ronald Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Hakan,

Welkom op de community,

Vreemd, je hebt deze wel in je abonnement zitten en hij is zichtbaar op de normale tv?

Indien je hem wel beschikbaar hebt, kan je me aangeven of je nog meer zenders uit je abonnement mist?
Ik ontvang in dat geval ook graag je klantnummer en adres gegevens via een privébericht.

Je kan me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.

Gr,
FM10

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Het Fox Sports Compleet pakket is niet meer zichtbaar in de Ziggo Go app. (Wel op tv.) Staan ook niet in de lijst met zenders, dus kan ze ook niet aanvinken. Uitloggen en opnieuw inloggen helpt niet.

Wat kan ik hieraan doen?

Mvg

Toevoeging: ik mis nog veel meer zenders o.a FOX, SBS9, BBC FIRST, 24kitchen, XITR en ga zo maar door. Het zijn er ineens veel minder dan voorheen.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi FM10,

Helpt het wel als je de app verwijdert en opnieuw installeert?

Groet,
Evert
FM10

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Evert96 Nee, app verwijderen en opnieuw installeren werkt ook niet.

Uitgelicht topic