John Heror

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Windows 10 Ziggo GO App Bitrate/Resolutie zelf instellen mogelijk?

Goedendag,

Ik wil graag weten of dat het mogelijk is om een max bitrate of resolutie in te stellen. De reden is dat ik bij full hd last krijg van desynchronisatie, last van framedrops en vertraging audio van 2 seconden. Ik ervaar het probleem in de app van Windows 10, ik heb bekabeld internet. Andere apps als netflix werken overigens prima op full hd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Wat nog kan worden geprobeerd:
instellingen > apps > op betreffende app klikken > geavanceerde opties > opnieuw instellen

Als dat niet het gewenste resultaat oplevert, kun je de app geheel verwijderen en opnieuw installeren.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo John Heror mooie vraag! Om gelijk met de deur in huis te vallen: Nee dit is niet mogelijk. Als er problemen met de HD stream ontstaan moeten we dat gaan uitzoeken.

2 seconden audio delay, dat is wel veel. Werkt ziggogo.tv wel goed op Windows 10? Dat verschil is dan interessant om eens onder de loep te nemen. Ik heb ook klanten gehoord die door te pauzeren en even te wachten geen last meer hebben van problemen met de stream in de Windows 10 app. Is dat bij jou ook zo?

Ervaringen van anderen zijn hier ook erg welkom!
ditbenik

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik probeer westworld S2 te kijken maar dat lukt ook niet met een normale bitrate via de windows 10 app (al een paar weken niet)
Maar ziggogo.tv werkt wel prima
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Wat nog kan worden geprobeerd:
instellingen > apps > op betreffende app klikken > geavanceerde opties > opnieuw instellen

Als dat niet het gewenste resultaat oplevert, kun je de app geheel verwijderen en opnieuw installeren.

Uitgelicht topic