110Arnoldus

Level 1
  • 62Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Wij worden al twee jaar gepiepeld door Ziggo

We gaan het weer hebben over de Ziggo app voor de apple tv streamer. Uit alles blijkt de afgelopen twee jaar dat we gepiepeld worden door Ziggo.  Een app maken is in een week voor elkaar te krijgen als je al bestaande websites/apps als format neemt. Ziggo will  ons aan de mediabox extra helpen die 14 a 15 euro in de maand meer  kost dan het Start pakket. Het streamen via de ziggo go app (op je telefoon) en chromecast is een grote ellende. Om de haverklap loop het vast . En dat weet Ziggo maar al te goed. Maar ja waarom zullen we het onze klanten makkelijk maken met een apple tv app als het ook moeilijk kan. Wie weet levert dat nog extra klanten op voor de media extra box. Ik ben er helemaal klaar mee. Ziggo moet zich diep en diep schamen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Waarom een eigen Topic? Niet even gekeken?
Zie: https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/apple-tv-en-smarttv-app-32515/index5.html#post489802

Dit is een link naar een willekeurige reaktie in een diskussie die al lang bezig is. Kijk zelf maar hoe dit in de loop van de tijd is gegaan. Je bent niet de enige met ergernis.

Ziggo heeft geen Ziggo Go App ontwikkelaars in dienst. Ontwikkeling doet moeder Liberty Global voor Ziggo en andere dochters.

Of de App er nu eindelijk snel zal komen, is helaas onbekend. Droefenis alom.

Bekijk in context

16 Reacties 16
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

En de vraag is ? 

110Arnoldus
Topicstarter
Level 1
  • 62Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

De vraag is of ziggo nu als de wieder weerga een apple tv app  maakt.

NPO start heeft een app,

Youtube heeft een app,

Disney heeft een app.

Ze zijn toch niet achterlijk bij Ziggo. Ze hebben vast een staf met mensen in dienst die deskundig en bekwaam zijn en dat zo in orde kunnen maken

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Waarom een eigen Topic? Niet even gekeken?
Zie: https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/apple-tv-en-smarttv-app-32515/index5.html#post489802

Dit is een link naar een willekeurige reaktie in een diskussie die al lang bezig is. Kijk zelf maar hoe dit in de loop van de tijd is gegaan. Je bent niet de enige met ergernis.

Ziggo heeft geen Ziggo Go App ontwikkelaars in dienst. Ontwikkeling doet moeder Liberty Global voor Ziggo en andere dochters.

Of de App er nu eindelijk snel zal komen, is helaas onbekend. Droefenis alom.

Gusto

Level 7
  • 1490Posts
  • 34Oplossingen
  • 147Likes

Heeft 50% van de Ziggo-klanten z’n “ding” ?

Gusto

Level 7
  • 1490Posts
  • 34Oplossingen
  • 147Likes

Ergo, ga klagen in Cupertino.

Die leveren deze “dingen”.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Wat een stemmingmakerij weer. Ziggo heeft een perfecte oplossing voor uw "probleem" een CI+ module, voor uw tweede TV. Als u dan €2 per maand betaalt kunt u, als u een geschikte TV heeft uw volledige pakket bekijken. 

110Arnoldus
Topicstarter
Level 1
  • 62Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Wat Disney doet in Amerika kan Liberty Global ook doen in Amerika: een fatsoenlijke app maken die we hier in Nederland kunnen gebruiken

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Dat klopt. Technisch is dat vermoedelijk minder lastig dan de daarvoor benodige contracten (willen) afsluiten tussen Liberty Global en Disney.
Dat er op de Next een Custom OS wordt gebruikt, zou naar mijn smaak een te overziene complicatie moeten kunnen zijn, maar dat is niet zeker. Details hierover zijn onbekend.

dagrim1

Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Jan F. wrote:

Wat een stemmingmakerij weer. Ziggo heeft een perfecte oplossing voor uw "probleem" een CI+ module, voor uw tweede TV. Als u dan €2 per maand betaalt kunt u, als u een geschikte TV heeft uw volledige pakket bekijken. 

 

Dat is inderdaad een perfecte oplossing… voor Ziggo zelf tenminste.

Niet iedereen zit te wachten op het doortrekken van kabel door het hele huis, of heeft niet elke tv een CI+ module, en heeft een CI+ module niet de uitgebreide mogelijkheden van een app of box.

En er is niemand die liever 2 euro per maand betaald dan een applicatie in de tv te hebben ingebakken.

Oh, en dan is er nog de next box of hoe dat ding ook heet...Again, extra kosten maar ook weer een extra kastje waar veel mensen niet op zitten te wachten.

Maar die extra kosten zijn zo’n beetje de enige reden die te bedenken is dat Ziggo nog geen apps voor appletv, androidtv of andere tvs heeft uitgebracht. Waarom een gratis oplossing aanbieden als je ook lekker veel geld binnen kan harken met betaalde oplossingen.

Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes

Oh, en dan is er nog de next box of hoe dat ding ook heet…

 

Dat klinkt lekker geïnteresseerd.

Je weet niet waar je het over hebt, maar klaagt wel.

110Arnoldus
Topicstarter
Level 1
  • 62Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ik ben het helemaal eens met dagrim1. Overigens ook de reactie van Hanh is terecht. Er is al veel te doen geweest over dit onderwerp. Het leek/lijkt mij goed de boel weer eens goed op te kloppen anders gebeurt er helemaal niets.

Het enig wat Ziggo moet doen is hun ziggo.go.tv ap ombouwen tot een normale app geschikt voor appletv, androidtv of andere tvs.

Dus Ziggo. Aan de slag en hou op met treuzelen en traineren. Jullie ziggo.go.tv app wordt steeds minder aantrekkelijk nu Disney en NPO start en nog een paar andere aanbieders wel een fatsoenlijk app beschikbaar hebben.

Arnold

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
dagrim1 wrote:

...Waarom een gratis oplossing aanbieden als je ook lekker veel geld binnen kan harken met betaalde oplossingen.

De oplossing is niet gratis. U kunt alleen met de ZiggoGo app kijken als u een abonnement heeft en dan ook nog op een beperkt aantal apparaten. U betaalt er dus toch op een of ander manier voor.

110Arnoldus
Topicstarter
Level 1
  • 62Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Het betalen voor films, series etc is niet het probleem. Dat wil ik graag doen. Het enige wat ik niet wil is een onhandige via chromecast werkende app die om de haverklap vastloopt. Het enige wat ik wil is een fatsoenlijk werkende app die geschikt is voor appletv, androidtv of andere tvs.

Als mensen allerlei toeters en bellen willen via de Mediabox extra dan moeten ze dat doen maar stel andere mensen gewoon staat hun kijkplezier op een andere manier in te vullen.

Arnold

charleyr

Level 10
  • 444Posts
  • 28Oplossingen
  • 211Likes

Wat een reacties weer op een zinvolle vraag over de stvz mbt de android tv versie van de Go App.
Des te treuriger de reacties van de z.g.n “ervaren” community leden hier.
Het is gewoon een vraag over iets wat al een behoorlijke tijd aan de gang is en waar Ziggo tot de dag van vandaag nog niet op heeft gereageerd, anders dan we zijn aan het testen.

 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
110Arnoldus wrote:

Het betalen voor films, series etc is niet het probleem.

Daar gaat het niet om. Het gaat over het abonnement dat men moet hebben om gebruik te kunnen maken van de ZiggoGo app. Ziggo gaat echt geen app ontwikkelen waarmee deze kosten omzeild kunnen worden. 

Maar lees dit artikel eens. Misschien liggen er in de toekomst wat mogelijkheden. 

dagrim1

Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Haander wrote:

Oh, en dan is er nog de next box of hoe dat ding ook heet…

 

Dat klinkt lekker geïnteresseerd.

Je weet niet waar je het over hebt, maar klaagt wel.

Ik ben inderdaad niet geinteresseerd in een extra box, dat ik de naam niet precies uit mijn hoofd weet doet niets af aan de andere punten en betekent ook niet ‘dat ik niet weet waar ik het over heb’… maar denk dat het genoeg zegt dat je over dat ene puntje valt zonder inhoudelijk op zaken in te gaan.

 

Jan F. wrote:
dagrim1 wrote:

...Waarom een gratis oplossing aanbieden als je ook lekker veel geld binnen kan harken met betaalde oplossingen.

De oplossing is niet gratis. U kunt alleen met de ZiggoGo app kijken als u een abonnement heeft en dan ook nog op een beperkt aantal apparaten. U betaalt er dus toch op een of ander manier voor.

Nee dat snap ik, ik heb gewoon een ziggo abonnement (ik betaal zo’n 100 euro per maand aan ze dus zit echt niet enorm te beknibbelen) maar ik heb het over (onnodige) extra kosten en apparatuur…

Uitgelicht topic