Beantwoord

Wachtwoord Ziggo GO pas na 2 weken anders?

• 21 mei 2019
  • 5 Reacties
  • 54x Bekeken

Hallo
Ik heb mijn wachtwoord in de ziggogo app veranderd. Omdat ik niet meer wil dat iemand anders ook kan kijken. Maar nu heb ik gehoord dat het 2 weken duurt dat die andere persoon dan verwijderd word ofzo klopt dit?
icon

Best beantwoord door RobertKoopman 21 mei 2019, 09:21

Toch is het wel waar van die twee weken....
Kan het draadje zo 123 niet vinden maar je kunt je wachtwoord wel wijzigen maar als op het andere apparaat niet uitgelogd wordt kan deze nog steeds blijven kijken.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
Volgens mij klopt het niet, want als je een wachtwoord veranderd dan heeft de ander geen toegang meer tot de Ziggo Go en is hij niet meer te zien. Tenzij je een profiel hebt aangemaakt.
Ja dat lijkt mij ook. Ik vond het al vreemd
Reputatie 7
Badge +24
Als password is veranderd ben jij weer de persoon met het hoofd toegang,
tenzij hij je email adres weet en kan inloggen ermee, dan kan je beste die ook wijzigen.
Reputatie 6
Badge +10
Toch is het wel waar van die twee weken....
Kan het draadje zo 123 niet vinden maar je kunt je wachtwoord wel wijzigen maar als op het andere apparaat niet uitgelogd wordt kan deze nog steeds blijven kijken.
Reputatie 6
Badge +10
Draadje: https://community.ziggo.nl/denk-mee-over-onze-community-88/ziggo-go-afmelden-alle-apparaten-24816/index3.html