Beantwoord

Waarom worden klanten aan het lijntje gehouden over Ziggo Go app voor Apple TV?

  • 1 oktober 2019
  • 4 Reacties
  • 5590x Bekeken

Heb het forum doorgezocht en diverse antwoorden gelezen, maar kan er geen kaas van maken en conclusies aan verbinden.

Men is blijkbaar sinds 2018 met een Apple TV app bezig. Dit wordt 'intern getest'. Maar wat houdt dat in? Kan Ziggo daar helemaal niets over delen en een verwachte roadmap uitstippelen? Is er een technische belemmering? is het contentbescherming? Andere prioriteiten? Veel reacties sluiten aan op mijn gedachte; er is een i(Pad)os versie.. hoeveel is er dan nodig om dit op TVos geschikt te maken? Toch geen jaren? Vorig jaar is door Ziggo zelf de AfknAPPer juryprijs gewonnen bij iCulture.

Ik ben een tevreden Ziggo klant. Heb echt wel geduld.. maar een beetje duidelijkheid geven kan op zich geen kwaad.
icon

Best beantwoord door Be rt 1 oktober 2019, 22:19

Apple Tv en smarttv App

Hallo iedereen,
Voor Android en Fire TV zijn we inmiddels ook al aan het testen met klanten. Voor Apple TV zijn we momenteel nog steeds met interne tests bezig.
Dit is alles wat we er op dit moment over kunnen en mogen zeggen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Dezelfde ellende als met de ontwikkeling voor Android TV. Ziggo verdient gewoon meer met hun MediaBox Next, en de ontwikkeling voor de Android TV kost hun alleen maar geld. Dat zal ook gelden voor de ontwikkeling van Apple app.
Reputatie 7
Badge +35
Apple Tv en smarttv App

Hallo iedereen,
Voor Android en Fire TV zijn we inmiddels ook al aan het testen met klanten. Voor Apple TV zijn we momenteel nog steeds met interne tests bezig.
Dit is alles wat we er op dit moment over kunnen en mogen zeggen.
Ja.. dat had ik dus gevonden als 'beste antwoord'. "we zijn momenteel nog steeds met interne tests bezig" bericht van Serkan Ziggo is alweer van 5 maanden geleden.

Je mag toch als klant van Ziggo verwachten dat het aanbod ook via je favoriete device beschikbaar is zonder (betaalde) app van NLZIET, NPO of NOS. Waarom streamen via een ander iDevice met 'gemankeerd' beeld?

"Dit is alles wat we er op dit moment over kunnen en mogen zeggen". En nu, 5 maanden later? Kan en mag er dan al wel meer over gezegd worden? Hoe ver staat het met die interne testen?

Tegenwoordig gaat (in mijn geval) alles via de Apple TV gekoppeld aan mijn Sonos boxen. Behalve TV kijken dan, dat moet via het CI+ kaartje met dramatische laadtijden op mijn Sony TV en halfbakken menustructuur.

Kijk, er zijn ergere dingen in de wereld, dat snap ik ook wel. Maar als een bedrijf als Ziggo het wil en er zn schouders onder zet, dan kan er echt wel op korte termijn iets op de proppen komen.
Reputatie 7
Hoi @Technophobia,

Goede vraag hoor! Maar jammer genoeg kan ik je op dit moment geen bevredigender antwoord geven. Er worden ook geen uitspraken gedaan wanneer verwacht wordt live te gaan, want dan schep je eventueel - wanneer het niet loopt zoals het moet - verkeerde verwachtingen. Wanneer er informatie is dan zullen we die delen, want we weten dat men hier enthousiast van wordt.