Beantwoord

Vreselijke kwaliteit HBO series

• 30 januari 2019
  • 37 Reacties
  • 7745x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

37 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Ik had hetzelfde probleem Floris. Alleen bij mij begonnen de problemen pas bij de laatste 2 afleveringen van GoT. Nu heb ik het probleem bij iedere serie en in het begin als ik een tv kanaal op mijn pc start. Volgens Michael van Ziggo zijn ze er mee bezig en kan het een maand duren eer ze alles hebben geupdated. Het vreemde is dat dit probleem bij mij zich alleen voordoet als ik Ziggo-Go open onder Chrome. Als ik het open via Edge, dan is alles glashelder. (bij mij dan) Dus ik denk dat het een browser probleem is, maar ik heb geen idee hoe dit opgelost kan worden.
Lieve Michael,

Ik volg je nu al een tijdje binnen dit topic. Ik ben zo blij met hoe behulpzaam jij reageert op iedereens berichten en je best doet om ons te helpen.

Michael!

Ik heb namelijk de problemen van mijn mede ziggo-klanten ook ervaren. En nu moet je luisteren. De tijd van volgen is voorbij: Het is tijd voor actie.

Er word veel gespeculeerd over planningen voor verbetering. Maanden geleden ging het over 'verbeteringen die een maand zouden duren'.
Maar ik wacht....
En ik wacht......
En ik volg je reacties
Elke keer als je weer reageert op dit topic; dan ben ik er. Dan zie ik het.

Ik zie op deze community dat Ziggo erg veel geeft om haar klanten en graag mee helpt aan problemen. Hopelijk kunnen we dan ook de beeldkwaliteit verbeteren voordat het nieuwe seizoen van Game of Thrones uit komt zodat iedereen kan genieten van deze mooie serie.
Het is dan ook de meest begeerde serie op dit moment.

Michael. Mijn geduld smelt als sneeuw voor de zon.

Ik verlang naar contact met je, Micheal.

Een stille bewonderaar 😉
Reputatie 7
Michael viel van zoveel ironische liefde stil. En gezien ik ook meer bewonderaars wil,,, hier een reactie van mij.

Je hebt duidelijk het gevoel dat we je laten wachten tot je een ons weegt en je zit daarbij op het vinketouw. Maar zoals ze zeggen; klagers hebben geen nood. De verbeteringen die een maand zouden duren, zijn 'slechts' 2 weken geleden aangekondigd.
Na lang wachten, is het begrijpelijk dat je een beetje een hard hoofd in hebt, en misschien zelf een beetje een punthoofd van krijgt. Maar ik beloof; er wordt echt gewerkt als een molenpaard om de boel op orde te krijgen.
Nu weten we best; vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Maar men zegt ook; geduld is een schone zaak.
Doe dus nog een klein beetje water bij de wijn en onthoudt; Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
Is er al nieuws? Ik wilde XXL ook aan gaan schaffen voor GoT maar als ik dit zo lees twijfel ik. Geen zin in slechte kwaliteit.
@kfoesenek ja nu is het echt top!
Reputatie 7
Badge +35
@kfoesenek Wat bedoel je met XXL, de mediabox of het soort abonnement?
@kfoesenek Wat bedoel je met XXL, de mediabox of het soort abonnement?

Ik overweeg inderdaad het abonnement movies & series om GoT te kunnen kijken. Maar ik heb geen interactieve mediabox dus kan alleen met chromecast kijken en ben bang dat die kwaliteit zal tegenvallen.
Reputatie 7
Badge +35
Helaas kan ik geen Chromecast testen, want ik heb er geen. @kfoesenek

Hopelijk komen hier mensen langs die je kunnen vertellen wat de kwaliteit is met een Chromecast.
Reputatie 7
Badge +19
@robbo heeft een Chromen kast... Ik zal 'm er eens effe bij roepen: Rooobbbooo!!
Reputatie 7
Badge +30
@kfoesenek Ondanks dat ik geen robbo ben, kan ik wel beamen dat de kwaliteit gewoon goed is, net zo goed als zonder Chromecast.

En stel je vindt de kwaliteit tegenvallen, al verwacht ik niet dat dat gebeurd, dan heb je sowieso 14 dagen bedenktijd op de bestelling 🙂
Reputatie 7
Badge +14
@ all ik zit nu Game of Trones vanaf S1 afl 1 te kijken en kwaliteit is full HD bij mij dus dat werkt top
Ik kijk via de Next op mijn philps tv via HDMi aangesloten
Bedankt allemaal! Moet denk nog wel even een nieuwe chromecast kopen, zal wellicht beter zijn dan mijn oude (de allereerste) maar dan ga ik zeker het abonnement aanschaffen. Zin in!