1
Vraag
2
Reacties
Johnnie Walker

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag: Welke zenders zijn wel terug te kijken en welke niet?

Hi,
Net Ziggo go op mijn pc/browser aangemeld, omdat ik een concert op Djazz kanaal van een paar dagen terug wou kijken.
Nu lijkt het dat uitzendingen van dit kanaal niet terug te kijken zijn.
Als ik het programma kies kom ik op een nieuwe pagina met de omschijving van het programma maar geen 'speel af' knop.
Ik heb een paar ander kanalen/programma's geprobeerd en dat is een hit-en-mis.
Is er een overzicht met welke zenders wel toestaan om terug te kijken via PC/Browser en welke niet?

Vast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Johnnie Walker.

Wat @Be rt zegt klopt deels. Het kan per programma verschillen. Toch kan je ook per zender al heel veel vinden. Er zijn bijvoorbeeld zenders waar sowieso geen Ziggo Replay op te zien is.
In ons zenderoverzicht zie je achter de zenders icoontjes staan. Het icoontje met een pijltje in een rondje, geeft aan of Ziggo Replay op deze zender gebruikt wordt. Stingray DJAZZ heeft dit inderdaad helaas niet :-(.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
Er is geen lijst van zenders die replay toestaan.

Zelfs op zenders waar replay wel werkt zijn niet alle programma's terug te kijken.
b.v. de rechten van de Engelse detectives liggen op NPO 1 2 3 bij de NPO en zijn alleen terug te zien via NPO start. https://www.npostart.nl

Ik vermoed dat de rechten van Djazz bij Stingray liggen.
Maar zelfs daar zijn de programma's niet online terug te kijken.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Johnnie Walker.

Wat @Be rt zegt klopt deels. Het kan per programma verschillen. Toch kan je ook per zender al heel veel vinden. Er zijn bijvoorbeeld zenders waar sowieso geen Ziggo Replay op te zien is.
In ons zenderoverzicht zie je achter de zenders icoontjes staan. Het icoontje met een pijltje in een rondje, geeft aan of Ziggo Replay op deze zender gebruikt wordt. Stingray DJAZZ heeft dit inderdaad helaas niet :-(.
Johnnie Walker
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ah kijk, bedankt voor het antwoord.
Maar volgens mij als via de pc kijk,, gebruik ik toch Ziggo go?
En dan is het toch dat 'drie bogen' icoontje dat Ziggo Go aangeeft.
Enfin, ik begrijp wat je bedoelt.
(Ziggo Go, gemist en Replay... Nu nog dIe verschillen zien uit te zoeken ;-))
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Klopt. Maar op Ziggo GO kan je ook live kijken ^^. Dus de 3 boogjes (wifi teken) geeft aan dat de zender ook online beschikbaar is. Het pijltje geeft aan of de zender ook Ziggo Replay (online of via de mediabox) heeft 🙂
Altijddruk

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb bijna hetzelfde met mijn Cisco. Van sommige kanalen zijn programma's, die nog moeten komen, niet zichtbaar in de epg. Soms verschijnen ze net voordat een programma begint en soms niet. Dan moet ik kijken en kan dan pas opnemen. Ik vind de optie "signaalsterkte" via menu niet. Iemand een idee?
Altijddruk

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste ontdekker,
Het gaat me eerst om het opnemen. Niet direct om terug te kijken. Maar vooruit kijken/opnemen, lukt soms niet. Niet zichtbaar in epg
Oddysseas

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Vraagje, onlangs kon ik nog een serie terug kijken maar opeens niet meer, ik baal daar behoorlijk van want nu veel gemist omdat ik dacht dat ik het later wel kon kijken. Van de een op andere dag kan dat niet meer. Waar ligt dat aan?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@Oddysseas Welke serie met welke afleveringen op welke dag en welke tijd en welke zender?

Garihd

Level 16
  • 2026Posts
  • 72Oplossingen
  • 1107Likes

@Oddysseas  schreef:

Vraagje, onlangs kon ik nog een serie terug kijken maar opeens niet meer, ik baal daar behoorlijk van want nu veel gemist omdat ik dacht dat ik het later wel kon kijken. Van de een op andere dag kan dat niet meer. Waar ligt dat aan?

 


Waarschijnlijk bedoeld u Paramount dat lijkt bij Ziggo verkeerd te gaan hier lopen al twee topics over.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Oddysseas 

Je reageert momenteel op een topic uit 2018.

Zou je voor jouw vraag/probleem een eigen topic willen aanmaken en daarin concreet alle benodigde informatie willen aanleveren die relevant zijn?

Alleen met concrete informatie kunnen wij en de experts hier je zo goed mogelijk helpen.

Oddysseas

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Oh die heb ik niet gezien, zal een kijken want het gaat idd om die zender. Merci.

Oddysseas

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hoi, ben inmiddels al verder geholpen, het ging om een serie op Paramount en schijnbaar werkt het opeens niet meer bij meerdere mensen. Hopelijk wordt het snel weer mogelijk.

Oddysseas

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik ben nog niet zo bekend met dit forum en zag naderhand idd dat het een oud bericht is. Ik ben inmiddels beland bij de topics die recent zijn en hierover gaan. Hopelijk kunnen we gauw weer series terug kijken van de zender Paramount.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic