lukfir4340

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voor de vierde keer repareren. verveling.

Ik begrijp dat je een racist bent en niet van Polen houdt. Ik weet niet waarom je me vernedert. Ik bracht je 200.000 euro naar Nederland en ik renoveer je huizen. Ik heb hard gewerkt en hier een huis gekocht. Ik heb een juridisch bedrijf en wil gerespecteerd worden. Vierde mislukking na 2 maanden? Het internet duurde misschien drie weken.

Ik vroeg twee keer om normale kabelroutering. Ik heb foto's en kopieën van gesprekken. Ik zei ook in een vorige post dat je me niet de originele plug-in hebt gegeven.

Wat is deze kabelbundel van 3 cm die aan de grond en direct aan de voordeur is bevestigd? Het moet minimaal 3 meter zijn en idealiter vraag ik om 10 meter.

Wat de plug betreft, zie je niet dat je hem moet vastdraaien? je hebt me geen match gegeven. verplaats gewoon de modem en het werkt niet.

Ik stel voor een lay-out. Ik betaal niet voor de vorige 2 facturen omdat de service onjuist is uitgevoerd. Verwijder betaling van 150 euro. Ik wil mijn internet morgen repareren. De specialist moet morgenochtend aankomen. Zo niet, dan gaan we naar de boomgaard. Ik documenteerde 17 herlaadbeurten voor 20 euro. Ik moest op de verkeerde wifi-router werken, maar ik heb goed internet nodig. Ik moet foto's laten zien van wat de specialist in een recent interview heeft gedaan. Hij belde niet eens en probeerde me te overtuigen dat ik niet thuis ben? Ik heb een kopie van de gespreksgeschiedenis. Ik raad je aan me niet van streek te maken. Ik heb momenteel 50.000 euro aan bitcoins op cryptocurrency-uitwisselingen. Daag me niet uit. contacteer me via e-mail ***** repareer het goed.

*e-mail adres verwijderd in verband met privé gegevens*
9 Reacties 9
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Tegen wie ben je aan het praten? En wat is je bedoeling/probleem?
fastbiker

Level 8
  • 187Posts
  • 6Oplossingen
  • 51Likes
"Wat de plug betreft, zie je niet dat je hem moet vastdraaien? je hebt me geen match gegeven. verplaats gewoon de modem en het werkt niet"

De kabel kun je gewoon over de schroefdraad schuiven en goed aandrukken. Het is de juiste plug.

Verder is dit een klant helpt klant forum en geen plek om dreigende taal uit te slaan. Overigens vermoed ik een gevalletje google translate? Geen gouw aan vast te knopen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
lukfir4340 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Als je een juridisch bedrijf bent, gebruik dan juridische taal als je iets voor elkaar wilt krijgen en gebruikt geen dreigementen, dat is criminele taal en geen juridische taal.
En met criminelen die bedreigen wordt niet onderhandeld, is in Nederland de gewoonte, dan zoek je het maar mooi zelf uit met je problemen.

Maar nu naar de oplossing van je internetprobleem, dat is veel belangrijker, dat moet opgelost worden.
Waar komt Ziggo het pand binnen?
Is dat de groene kabel?

Is er al een monteur geweest / besteld om het aan te sluiten? Zo nee:

Laat een monteur komen


Ben je nieuw bij Ziggo? Of ben je al klant en ben je verhuisd? Dan heb je installatiegarantie. Tot 8 weken na ontvangst van je installatiepakket, kun je kosteloos een monteur laten langskomen. Dit geldt ook tot 8 weken na een verhuizing.

Klik hier om een afspraak te maken voor een monteur.

Dit doet de monteur voor jou.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey lukfir4340 . Ik weet niet tot wie je je bericht precies richt, maar ik vind de manier waarop je dit topic opent wel een beetje vreemd, moet ik zeggen. Laat ik voorop stellen dat ik niet racistisch ben en nog nooit in mijn leven een mening over Polen heb gehad. Wat dat betreft moet het dus wel goed komen 😉

Kan je ons uitleggen wat er aan de hand is?
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey lukfir4340 . Ik weet niet tot wie je je bericht precies richt, maar ik vind de manier waarop je dit topic opent wel een beetje vreemd, moet ik zeggen. Laat ik voorop stellen dat ik niet racistisch ben en nog nooit in mijn leven een mening over Polen heb gehad. Wat dat betreft moet het dus wel goed komen 😉

Kan je ons uitleggen wat er aan de hand is?

Lycke Ziggo
Er is onlangs een topic geweest waar iemand reclameerde dat dat de monteur alleen maar een kaartje had achter gelaten met de boodschap dat er niemand thuis was. TS was boos want hij was wel thuis. Is iets van een of twee weken (EDIT: drie weken) geleden. Er was een foto van het kaartje bij gevoegd, maar een moderator heef dit verwijderd omdat er privé-gegevens op stonden.
Gr.,
DennyW

EDIT2:
Lycke Ziggo zie link
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Lycke Ziggo TS heeft 4 topics gestart de laatste 3 weken die alle over hetzelfde onderwerp lijken te gaan.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Discriminatie en Polen? Hoe komt iemand erbij?
Zie dit Topic.
https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/verhuizing-przeprowadzka-43953
Hoe dit hier opgepakt wordt, vind ik mooi. Google Translate is je vriend.
Ook: hilarisch. Mijn Community-dag was Top, toen ik dit zag.
fastbiker

Level 8
  • 187Posts
  • 6Oplossingen
  • 51Likes
Be rt wrote:

Laat een monteur komen


Ben je nieuw bij Ziggo? Of ben je al klant en ben je verhuisd? Dan heb je installatiegarantie. Tot 8 weken na ontvangst van je installatiepakket, kun je kosteloos een monteur laten langskomen. Dit geldt ook tot 8 weken na een verhuizing.

Klik hier om een afspraak te maken voor een monteur.
Dit doet de monteur voor jou.


Be rt Lycke Ziggo Heb je wel gezien wat er op de grond ligt. Ik zou als monteur ook niet binnen komen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Er is inmiddels wel een monteur geweest bij lukfir4340 . Het is voor mij op dit moment niet duidelijk wat we precies voor je kunnen betekenen.
Kan je ons vertellen wat er aan de hand is en hoe we je kunnen helpen, lukfir4340 ?

Uitgelicht topic