1
Vraag
2
Reacties
puntnl08

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Verschillende kwaliteit zenders via Ziggo GO tv

Op Curaçao kijk Ik via NordVPN naar Ziggo go tv. Diverse zenders lijken in SD te zijn (bv Fox kanaal 11 en Ziggo kanaal 14). Maar NPO en RTL zijn in HD. Iemand een suggestie?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
puntnl08
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
De internetsnelheid varieert enorm op Curacao. En met een VPN wordt het er niet beter op.
Wat ik nu werkend heb gekregen is, via ZiggoGo-app op mijn iPhone, streamen met Airplay naar een Apple-TV3. En dat gaat heel erg goed. Heel scherp beeld; van alle kanalen. Groet.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
De internet snelheid die je via je VPN hebt?
Ik zie wel eens dat de Ziggo app zich aanpast aan de mogelijke snelheid, soms laag start en na een minuut veel beter is.
puntnl08
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
De internetsnelheid varieert enorm op Curacao. En met een VPN wordt het er niet beter op.
Wat ik nu werkend heb gekregen is, via ZiggoGo-app op mijn iPhone, streamen met Airplay naar een Apple-TV3. En dat gaat heel erg goed. Heel scherp beeld; van alle kanalen. Groet.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi puntnl08
Wat goed dat je dit nog even aan ons laat weten.
Wat Bert al zegt, VPN kan soms ook wel eens een probleem zijn omdat die snelheden niet altijd even lekker zijn, zeker niet als je vanuit een ver land via VPN Nederland gaat. Maar dat wil je nu anders kan je geen TV kijken.

Wel fijn dat het via een omweg is opgelost en wens je dan ook heel veel kijk plezier en natuurlijk onwijs veel plezier in Curacao.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic