Sticky

Update Ziggo GO-app voor Android 8 en hoger: Picture in Picture

Reputatie 6
Tv-kijken waar en wanneer je wilt wordt steeds populairder en daarom zijn we constant bezig om onze Ziggo GO-app te verbeteren. Op 30 mei 2018 is een update live gegaan voor apparaten die draaien op Android 8 en hoger. Gebruik jij de Ziggo GO-app op een tablet of smartphone met Android 8 of hoger? Dan horen we graag jullie bevindingen nadat je de app hebt geüpdatet.

Wat hebben we nou precies aangepast?

Android:
- We hebben Picture in Picture (PiP) toegevoegd voor de tablets en smartphones. Hierdoor kan je op een klein scherm verder kijken terwijl je ondertussen wat anders doet. Dit kan handig zijn als je bijvoorbeeld wacht tot je favoriete programma begint.

PiP herken je aan het rechthoekige icoontje met een kleiner rechthoekje erin. Zie onderstaande afbeelding.

Heb je na gebruik van de geüpdatete app nog op- of aanmerkingen hierover? Kom maar door! Eventuele feedback sturen wij dan door zodat we de Ziggo GO-app blijven verbeteren.

***Tekst aangepast door moderator***

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoe activeer ik de PiP?
Reputatie 6
N.N. schreef:

Hoe activeer ik de PiP?

Goede vraag! Picture in Picture is alleen beschikbaar voor Android 8 en hoger en is dan te gebruiken op tablet en smartphone. In de openingstekst staat nu een screenshot van het PiP-icoontje.
Reputatie 7
Badge +25
Kijk, die eis van Android 8 of hoger stond er eerst nog niet bij.
Opgelost.
Reputatie 4
Badge +3
Werkt prima ?

Hoe kan ik een stream icoon krijgen in me ziggo go app?!
Reputatie 6
Assie88 schreef:

Hoe kan ik een stream icoon krijgen in me ziggo go app?!

Welkom op de Community, @Assie88. Welk streamicoon bedoel je? Van de Chromecast, of van iets anders?
ik heb een 96 max+ mediabox met android 8.1. Ik kan daar de ziggogoapp niet op installeren omdat deze niet compatible is met dit systeem.
Werkt dit ook bij het ziggo sporttotaal go app. En ook via de webbrouwser