1
Vraag
2
Reacties
Bladibladi

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitzending (5 en 6 van de serie Maltese) niet afspeelbaar Ziggo Go Replay

Ik probeer via Ziggo Go Replay de afleveringen 5 en 6 van de serie Maltese die op 20 augustus op Canvas zijn uitgezonden terug te kijken.
Beide afleveringen zie ik staan, beide afleveringen zijn volgens de info tot 27 augustus beschikbaar. Bij aflevering 6 is echter geen Kijk/afspeelknop beschikbaar.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Bladibladi, JenW & Bladibladiblabla,

Bij navraag blijkt inderdaad dat dit programma niet is vrijgegeven voor Replay TV. Dat dit voor sommige afleveringen toch is gelukt, is een technische fout. Dus gebruik vooral de gegeven link van Evert.

Evert wrote:
Hoi,

Dat programma is niet vrijgegeven voor Replay TV. Vandaar dat je het niet terug kunt kijken, helaas. Dat wordt dus voortaan opnemen.
Maar gelukkig kun je hier ook, legaal, de serie terug kijken 🙂https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/maltese/1/maltese-s1a6/
Groet,
Evert

Bekijk in context

13 Reacties 13
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Dat programma is niet vrijgegeven voor Replay TV. Vandaar dat je het niet terug kunt kijken, helaas. Dat wordt dus voortaan opnemen.
Maar gelukkig kun je hier ook, legaal, de serie terug kijken 🙂
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/maltese/1/maltese-s1a6/

Groet,
Evert
JenW

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Canvas 20 augustus, aflevering 6 van de serie Maltese kan niet worden terug gekeken, terwijl alle voorgaande afleveringen dat wel kan. Bovendien staat er een tekentje links boven, dat aangeeft dat terug kijken mogelijk is
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Ik kon aflevering 5 ook niet terug kijken. Hoe het met de andere afleveringen zit, weet ik niet. Heb de serie nog niet bekeken.
Gelukkig kun je hier de afleveringen ook terug vinden 🙂

Groet,
Evert
Bladibladi
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Evert wrote:
Hoi,

Dat programma is niet vrijgegeven voor Replay TV. Vandaar dat je het niet terug kunt kijken, helaas. Dat wordt dus voortaan opnemen.
Maar gelukkig kun je hier ook, legaal, de serie terug kijken 🙂https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/maltese/1/maltese-s1a6/Groet,
Evert

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp je antwoord.
Echter, eerdere afleveringen waren wel via Replay terug te kijken. En van de twee afleveringen die beiden op 20 augustus zijn uitgezonden, is aflevering 5 WEL via Replay terug te kijken, maar aflevering 6 niet. Is het niet vreemd dat van een serie één specifieke aflevering niet voor Replay is vrijgegeven en de andere afleveringen wel?

(Terug kijken via https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/maltese/1/maltese-s1a6/ is helaas alleen mogelijk na registratie en verificatie met een Belgisch telefoonnummer.)
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Als de andere afleveringen wel terug gekeken konden worden, dan is het inderdaad wel vreemd. Waardoor het komt, weet ik alleen niet.

Wel gek dat jij slechts 1 aflevering niet kon zien. Gisteren kon ik namelijk beide afleveringen niet terug kijken.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hmm, ik had ook gezien dat die van 20 augustus beiden niet te zien waren via Replay.
Dus dit lijkt me vreemd. Heb je de vorige afleveringen niet gewoon opgenomen? Kan je aflevering 5 nog terugkijken? want dan is het denk ik een opname.

Gr,
Bladibladi
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Om heel precies te zijn:

  • De afleveringen 1 en 2 (6 augustus) heb ik later via Ziggo Go terug gekeken. Ik had ze niet opgenomen. (Ik neem nooit iets op. Ik zou niet weten hoe dat werkt).
  • De afleveringen 3 en 4 (13 augustus) heb ik gekeken toen ze werden uitgezonden. Ik weet dus niet of deze ooit via Ziggo Go terug te kijken zijn geweest.
  • De aflevering 5 (20 augustus) heb ik op 21 augustus via Ziggo Go terug gekeken. Dit is zeker geen opname. (Zie punt 1.) Ook op dit moment kan ik deze aflevering nog terug kijken. Er staat dat deze tot 27 augustus beschikbaar is, er is een Kijk-button beschikbaar, en het werkt.
  • De aflevering 6 (ook 20 augustus) kan ik niet terug kijken via Ziggo Go. Hij staat er wel, ook hierbij staat dat hij tot 27 augustus beschikbaar is, maar de Kijk-button is niet aanwezig.

Ik heb e.e.a. door een vriend laten checken met zijn account, en die constateert exact hetzelfde.
Voor de volledigheid heb ik twee schermafbeeldingen toegevoegd.
Bladibladiblabl

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, Bladi heeft gelijk! Groetjes, die vriend
Bladibladiblabl

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoewel de vriendschap op losse schroeven staat
Bladibladi
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem doet zich ook voor bij de afleveringen van 27 augustus. Aflevering 7 is terug te kijken, aflevering 8 niet. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit een bug is in Ziggo Go.
Bladibladi
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hetzelfde probleem doet zich ook voor bij de afleveringen van 27 augustus.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Bedankt voor het melden! Ik heb de door jullie verzamelde voorbeelden doorgezet. In de tussentijd is de tip van Evert een goede om zo toch de aflevering te kunnen bekijken.

Evert wrote:
Hoi,

Ik kon aflevering 5 ook niet terug kijken. Hoe het met de andere afleveringen zit, weet ik niet. Heb de serie nog niet bekeken.
Gelukkig kun je hier de afleveringen ook terug vinden 🙂

Groet,
Evert
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Bladibladi, JenW & Bladibladiblabla,

Bij navraag blijkt inderdaad dat dit programma niet is vrijgegeven voor Replay TV. Dat dit voor sommige afleveringen toch is gelukt, is een technische fout. Dus gebruik vooral de gegeven link van Evert.

Evert wrote:
Hoi,

Dat programma is niet vrijgegeven voor Replay TV. Vandaar dat je het niet terug kunt kijken, helaas. Dat wordt dus voortaan opnemen.
Maar gelukkig kun je hier ook, legaal, de serie terug kijken 🙂https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/maltese/1/maltese-s1a6/
Groet,
Evert
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic