Kirsty Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 139Posts
  • 0Oplossingen
  • 77Likes

Twee vliegen in één klap: Horizon Go heet nu Ziggo GO en is ook beschikbaar voor Windows 10!

Een paar oplettende klanten hadden het al gezien; Horizon Go heet vanaf nu Ziggo GO. Meer informatie over de naamsverandering vind je hier.

Testers bedankt!
Het gave aan de ontwikkeling van de Ziggo GO app is dat de app op onze Community is getest. Dankzij jullie feedback hebben we de app verbeterd en ‘bugs’ opgelost. Testers, nogmaals bedankt!

Nieuw: Windows 10!
Klanten met een Windows apparaat hebben er lang op moeten wachten, maar de Ziggo GO app is nu ook beschikbaar voor Windows 10. Je downloadt de app in de Microsoft Store.

Wat merkt je als klant?
De URL horizon.tv wordt omgezet naar ziggogo.tv. Horizon.tv is voorlopig nog wel gewoon te gebruiken, want je wordt doorgestuurd naar de nieuwe webomgeving. De Ziggo GO app is (opnieuw) te downloaden in de App Store (Apple), Google Play (Android) of de Microsoft Store (Windows). Inhoudelijk wijzigt er niets in de app. De functionaliteiten blijven dus gelijk. Er zijn wel een aantal kleine verbeteringen opgenomen in de nieuwe Ziggo GO app, zoals:

- Bugfixes
- Coachmarks (Helpmeldingen)
- Live stills (voor tablet) in het ‘tv kijken’ menu
- Meest bekeken sectie op het ‘home’ scherm
- Meldingen die Ziggo aan kan zetten tijdens onderhoud en/of storingen
- In het ‘instellingen’ menu kun je nu je taal instellen (Nederland of Engels). Dit was eerder afhankelijk van de instellingen van het apparaat.

En een speciale vermelding voor Rick70: bedankt voor het openen van een topic hierover!



148 Reacties 148
level4

Level 1
  • 2516Posts
  • 129Oplossingen
  • 153Likes
Hallo Kirsty,

Goed nieuws!, maar hoe download ik die Windows 10 App ?
In de store is niets te vinden ?

p750mmx

Level 1
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/ziggo-go/9nblggh530mn

Maar is op dit moment niet beschikbaar.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Kirsty Ziggo wrote:
De URL horizon.tv wordt omgezet naar ziggogo.tv.

Helaas nog steeds gebaseerd op Silverlight. Een nieuwe naam, maar geen verbetering.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Toch is de info ook wel wat onduidelijk, want elders lees ik dit:

"Vanmorgen was er een nieuwe IOS update van de Horizon GO app. In de bijgevoegde update tekst staat er het volgende: "Ben je Ziggo klant? Vanaf nu heeft Ziggo ook de Ziggo GO app".

In dat bericht lijkt het er dus op dat de Ziggo app naast de Horizon Go app is gelanceerd, en niet dat de naam alleen maar is veranderd...

Mvg. Willem
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
p750mmx wrote:
https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/ziggo-go/9nblggh530mn

Maar is op dit moment niet beschikbaar.


En dit schiet natuurlijk ook nog niet op... Waarom niet beschikbaar?
chgi9081

Level 1
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
Willem-A wrote:
p750mmx wrote:
https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/ziggo-go/9nblggh530mn

Maar is op dit moment niet beschikbaar.


En dit schiet natuurlijk ook nog niet op... Waarom niet beschikbaar?


De app kan wél zonder Silverligt gebruikt worden.
@Ziggo Drie vliegen in één klap zon nog mooier geweest zijn als er direct een Apple TV app beschikaar was!
Startkabels

Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Super 😄
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Willem-A wrote:

In dat bericht lijkt het er dus op dat de Ziggo app naast de Horizon Go app is gelanceerd


De app is als Horizon Go getest (en zal binnenkort bij de testers niet meer werken) en wordt nu als Ziggo Go gelanceerd voor alle abonnees.
p750mmx

Level 1
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Willem-A wrote:
p750mmx wrote:
https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/ziggo-go/9nblggh530mn

Maar is op dit moment niet beschikbaar.


En dit schiet natuurlijk ook nog niet op... Waarom niet beschikbaar?

Die vraag dien je aan Ziggo zelf te stellen, zij plaatsen de app tenslotte in de store (hoewel voorzien van onjuiste informatie gezien de mobiele vermelding bij de app).
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Jan F. wrote:
Willem-A wrote:

In dat bericht lijkt het er dus op dat de Ziggo app naast de Horizon Go app is gelanceerd


De app is als Horizon Go getest (en zal binnenkort bij de testers niet meer werken) en wordt nu als Ziggo Go gelanceerd voor alle abonnees.


Oké thanks. Ik had de app nog niet op de Humax H3 gezet, maar had me er ook nog niet zo in verdiept. Dit maakt e.e.a. duidelijk.

Mvg. Willem
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
p750mmx wrote:
Willem-A wrote:
p750mmx wrote:
https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/ziggo-go/9nblggh530mn

Maar is op dit moment niet beschikbaar.


En dit schiet natuurlijk ook nog niet op... Waarom niet beschikbaar?

Die vraag dien je aan Ziggo zelf te stellen, zij plaatsen de app tenslotte in de store (hoewel voorzien van onjuiste informatie gezien de mobiele vermelding bij de app).


Maar dat ga ik ook wel doen, mocht ie nog niet werken als ik eraan toe ben.

Mvg. Willem
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ha ik mag het verklappen:cool: ik was als tester best wel te vrede. Alleen de eerste keer starten is het traag met laden van zenders, echter de tweede keer starten super. Mooi beeld en zal zeker een goede aanvulling zijn tav van het online kijken. Kortom veel gebruikers zullen hier blij mee zijn!
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
We gaan het zien. Ik wil het eens uitproberen op de H3, maar eerst de andere dingen maar eens achter de rug hebben:( Dat is belangrijker. Maar jij mag toch ook alles testen he... Ik snap daar niets van :P:P
Syb

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Leuk dat jullie werken aan een app voor de pc terwijl je ook de website hebt denk ik dan maar niks voor de apple tv doen omdat jullie denk ik dat de slag kracht niet hebben of omdat we allemaal een horizon box moet huren en daarvoor jullie elke euro moet hebben van ons. Als dit jullie lukt moet die apple tv ook niet veel tijd innemen. Alvast bedankt voor als jullie er mee bezig zijn zou fijn zijn.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Willem-A wrote:
We gaan het zien. Ik wil het eens uitproberen op de H3, maar eerst de andere dingen maar eens achter de rug hebben:( Dat is belangrijker. Maar jij mag toch ook alles testen he... Ik snap daar niets van :P:P


Ach ja... 😛
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Je bent lekker positief bezig Syb.

2 reacties geplaatst, en beiden nou niet echt vriendelijk. En apps zijn niet voor de PC. En als je de Horizon huurt, hoef je nog niet de Horizon Go, nu Ziggo app te downloaden.

En je kan nou eenmaal ook niet verwachten dat alle beschikbare apps op een apparaat gezet kunnen worden, en die ook altijd zullen blijven werken. En wie weet werkt Ziggo daar wel aan. Even geduld hebben dus misschien.

En je MOET niets huren van Ziggo hoor. Er zijn ook andere providers. Maar helaas vragen ook zij geld voor hun diensten.

Mvg. Willem
hadeha

Level 10
  • 436Posts
  • 10Oplossingen
  • 73Likes
via de google play voor de tablet gedownload maar hij installeert hem niet vreemd
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Dit is een topic die gaat over de win 10 app. Android is even anders.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Willem-A wrote:
En apps zijn niet voor de PC.


Deze Ziggo Go app zal met windows 10 ook op PC werken, Willem.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic