Twee vliegen in één klap: Horizon Go heet nu Ziggo GO en is ook beschikbaar voor Windows 10!

• 9 november 2016
  • 148 Reacties
  • 18642x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

148 Reacties

Reputatie 2
Badge
Ben nu toch wel redelijk tevreden over de Ziggo Go app. Het laden gaat nog wel eens traag (ondanks mijn 300/30 verbinding), maar als ie éénmaal opgestart is heb ik goed beeld en ik ben reuze blij dat er nu ook een volumeregeling in zit... Heel fijn 🙂
Helemaal Top, werkt nu ook op mijn Windows 10 Mobile!!!! Dit tegen alle verwachtingen in, kreeg vorige week nog te horen van Ziggo, dat de datum nog niet bekend was. Weer een hoop extra klanten bij. Bedankt Ziggo voor jullie steun op het Microsoft platform!

Nu nog een versie voor de Xbox One, dat moet geen moeilijke stap meer zijn:)

Reputatie 2
Badge
Het enige "probleem" dat ik nog heb met de Ziggo Go app voor Windows 10 is dat ie nogal achter loopt op wat er op de televisie gebeurt. Voordat de app op het punt aankomt waar de tv was, kan ik rustig een kop koffie zetten en drinken. Beetje jammer, maar voor de rest ben ik er blij mee.

Way to go, Ziggo!
Ze hebben dat heel stilletjes gedaan, maar nu eindelijk ook (en zoals beloofd voor het einde van het jaar) de Ziggo Go app voor Windows 10 Mobile.
Service niet bereikbaar, nog steeds niet. Op horizon go was het probleem er al, Ziggo go doet hetzelfde. Treurig. Laatste versie ios op een 6s.
Reputatie 3
Badge +1
Bovenaan bij uitgelichte topics staat vermeld, dat er dit weekend groot onderhoud wordt uitgevoerd incl. specificatie welke zaken het betreft. Wellicht is dit de oorzaak. Succes verder!
Reputatie 7
Badge +1
Ziggo GO op Android doet het wel gewoon goed op dit moment.

Misschien dat een andere Apple IOS gebruiker even kan testen, maar ik heb al lang geen topics meer gezien mbt problemen op Apple telefoons.
Werkt gewoon op iOS... zowel via WiFi als 4G.

Beeld is in werkelijkheid wel scherper, maar dit wordt bij een screenshot minder...
Hier doet hij het nu ook weer, yes!
Ziggo Go app voor Win10 is een drama. Start heel traag op, Replay start nóg trager op en valt daarna regelmatig stil...
Maarja, we krijgen het gratis hè....
Reputatie 7
Badge +35
Ziggo Go app voor Win10 is een drama. Start heel traag op, Replay start nóg trager op en valt daarna regelmatig stil...
Maarja, we krijgen het gratis hè....

Hier start Ziggo Go snel op en replay start binnen 3 seconden, dit is wel bedraad.
Hoe kijk je, via Wifi of bedraad?
Bekabeld, via pc. En ik kijk al weken netflix en andere streaming, nooit problemen. En de ziggo go app geeft regelmatig aan dat er niks kan worden weergegeven omdat er een slechte verbinding is....
Dus waar zit nu het probleem? Niet in mijn verbinding, neem ik zo aan...
Reputatie 7
Badge +35
Bekabeld, via pc. En ik kijk al weken netflix en andere streaming, nooit problemen. En de ziggo go app geeft regelmatig aan dat er niks kan worden weergegeven omdat er een slechte verbinding is....
Dus waar zit nu het probleem? Niet in mijn verbinding, neem ik zo aan...

Je kunt een keer de app verwijderen van de PC en opnieuw installeren, dit heeft bij een aantal mensen geholpen.
Hele goede tip.
Meteen geprobeerd en het werkt nu stukken beter dan eerst.
Dank je wel!
Inderdaad, De Ziggo Go-app op een Asus tablet met android 5 werkt helaas voor geen meter wat de streaming betreft. Na +- 5 sec bevriest het beeld. Heeeeel af en toe lukt het toch, maar wat langere tijd daarna bevriest het beeld/geluid/allebei weer.
Ik had de Horizon Go app al verwijderd vanwege de melding van ziggo, maar heb die weer kunnen herstellen via google op de pc! Deze app werkt (voorlopig) regelmatig wel. Indien niet: snel wisselen tussen 2 kanalen doet wonderen.

Zou het nog lukken om de Ziggo Go app nog op iedere tablet te laten werken?
Opm 1: de KPN app werkt perfect op dezelfde tablet, ook andere apps met streaming.
Opm 2: De Ziggo Go website op de pc werkt wél goed, echter uitsluitend met IE11 vanwege Siverlight.
Fijn die windows 10 app, net ontdekt, werkt mooi op één ding na...
Ik krijg die zwarte overlay niet weg. Als ik klik met mn muis gaat hij weg, maar als ik daarna de muis 1mm beweeg komt hij weer terug.

Hoe los ik dit op???
Reputatie 7
Badge +26
Als het goed is gaat na enige tijd als de muis geselecteerd/gecentreerd is op het midden van het scherm gaat de overlay van zelf weg na een tijdje. Is dit wat je bedoeld?
Reputatie 6
Badge +5
Waarschijnlijk wel. Dus de enige optie is om de muis niet te bewegen.
Overigens heb ik er geen last van, ik gebruikt een Logitech Trackball.
Ik heb 2 schermen en wil op 1 scherm ziggo kijken. Als ik dan met de muis op de andere wil werken heb ik de zwarte overlay weer in beeld.
Ziggo... hoe kan ik dat oplossen?
Reputatie 6
Badge +5
Onder windows 10 heb je met twee schermen niet de mogelijkheid om op 1 scherm apart te werken terwijl het andere scherm wel actief is. Misschien is er wel een programma/driver die dat kan.
Reputatie 7
Badge +26
Dan is dat naar mijn idee om het tweede scherm zo intestellen dat deze apart te bedienen is. Ik weet niet of dat uberhaupt mogelijk is, maar bij de beeldscherm instellingen in het menu rechts onder de balk op het bureu blad heb je een mogelijkheid in een munu "projecteren " om met de beeldschermen div instellingen te doen. Vermoedelijk heb je de instelling uitbreiden gekozen. Of probeer daar even wat uit.

Ah Havanna was me voor.
Reputatie 6
Badge +5
https://www.actualtools.com/multiplemonitors/features/multi_monitor_mouse/ is misschien een mogelijkheid?
Dank voor het meedenken en de tips heren.
Maar ik vind het een fout in de Ziggo app. Het menu zou nou een bepaalde tijd moeten verdwijnen. Of een optie bieden om het vast aan of uit te zetten.
Wat ik nu doe is heel dicht bij de rand van het 2e scherm klikken en dan snel uit beeld verdwijnen met de muis.