Danny3006

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tv op mobiele telefoon - foutcode 144

Kijk al zolang ik ziggo go heb mn series oa ook gold divers en op zaterdag avond bellator en nu geeft ie dat afspelen niet mogelijk is (144) .
Meer mensen last van????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
vosenofvandyk

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik wilde gisteravond op mijn tablet live kijken naar hart van Nederland. En iedere keer als ik erop drukte kreeg ik een melding dat de video niet beschikbaar was en dan die code van 144. En het maakte niet uit wat ik deed of ik nou live of terug wilde kijken naar een programma ik bleef die melding houden. Maar nadat ik een melding hier plaatsen kon ik na een half uur weer gewoon via de app op mijn tablet mijn programma's kijken.

Bekijk in context

22 Reacties 22
vosenofvandyk

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kijk altijd in de avond programma's terug op mijn tablet. En nu ik hart van Nederland live wilde kijken kreeg ik dat deze video niet afgespeeld kon worden code 144. Erg irritant , heb al mijn ap verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg iedere keer deze foutmelding. Hoop toch wel dat dit opgelost kan worden ??
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Danny3006 & vosenofvandyk,

Ik denk dat er een storing is geweest gisteren in de avond. Lees op internet dat meer mensen hier last van hadden. Dit is als het goed is opgelost. Mocht dat niet zo zijn dan is het advies om de app eraf te halen en opnieuw te installeren.

Blijf je problemen houden, laat het hier nog even weten.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi Danny3006 & vosenofvandyk, allereerst welkom op onze Community! We hebben door login problemen wat weinig meldingen gekregen in dit topic, maar ik zag wel een aantal mailtjes voorbij komen waarin ook deze foutmelding genoemd werd.

Ik kan zowel Bellator 192 (Za 9-6 21:30-01:00 op Spike) als Gold Divers (Do. 7-6 09:30-10:25 op Discovery) nu gewoon terugkijken via Replay.
Hebben jullie specifieke voorbeelden waarbij deze foutmelding nu nog steeds speelt?
vosenofvandyk

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik wilde gisteravond op mijn tablet live kijken naar hart van Nederland. En iedere keer als ik erop drukte kreeg ik een melding dat de video niet beschikbaar was en dan die code van 144. En het maakte niet uit wat ik deed of ik nou live of terug wilde kijken naar een programma ik bleef die melding houden. Maar nadat ik een melding hier plaatsen kon ik na een half uur weer gewoon via de app op mijn tablet mijn programma's kijken.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Okay, dan lijkt het helemaal opgelost. Gelukkig!
Bellili144

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb ook foutcode 144
PRF

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb ook foutcode 144
Madisi

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gisteravond gewoon kunnen kijken maar nu ook code 144 bij alles wat ik wil kijken.
D27

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier ook code 144 "probleempje" kijk nu via de npo start app.
JaccoV

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb dit probleem al een aantal keer gehad. Nu weer. Erg vreemd.
Harrrian

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hier ook code 144, zal wel groot probleem zijn dan
demilena

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb ook foutcode 144 hier
vdk

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb dit probleem nu ook bij alle zenders bij terug kijken en live kijken
Dominika

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier ook foutmelding. Zelfs het opnieuw installeren van de app op de tablet en nieuw op iPhone mocht niet baten...
Storing bij Ziggo? Aangezien hier meer mensen blijkbaar last van hebben.
StevenB

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kan helemaal geen online tv kijken foutcode 144
schonkeren

Level 1
  • 174Posts
  • 1Oplossingen
  • 27Likes
Het is weer eens weekend... Vooral de zondagavond (de enige avond dat ik überhaupt standaard tv kijk) is altijd weer fijn. Vandaag is het weer zover: servers overbelast, kopie van de programma's niet opgeslagen op de server, all-round knoeierij... Ik weet het niet, maar werken: dat zeker niet! 😞

Je zou zeggen dat ze dit na een paar jaar toch wel eens serieus aandacht gingen geven. Het wordt ECHT vervelend namelijk, de zondagavond met Ik weet wie je bent & Lubach vernacheld door Ziggo 😞

En nee, het ligt niet aan de app. Dit is ook op de website het geval.

Boe!
Maturion

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier hetzelfde probleem
schonkeren

Level 1
  • 174Posts
  • 1Oplossingen
  • 27Likes
Van de KPN website...

Wat betekent foutcode 144?


Je tv-ontvanger kan geen verbinding maken met ons netwerk. De oorzaak hiervan kan in het netwerk van KPN zitten of in de verbinding van de tv-ontvanger met de Experia Box.

Het lijkt er dus op dat al die streamers dezelfde software pakketten gebruiken en dat 144 inderdaad staat voor een probleem bij Ziggo & hun server / netwerk (overbelast, no doubt).
Gb014

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier ook het probleem met de ziggo go app. Kan niets kijken.

Uitgelicht topic