bigbroeder

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Tv kijken via Ziggo GO op de camping

ziggo kijken met iPhone naar HDMI Adapter
deze vraag voorgelegd aan Ziggo
Waarom blokkeert Ziggo de mogelijkheid om m'n iPhone op een tv aan te sluiten dmv hdmi kabel?
Er komt wel geluid, geen beeld. Wilde dit proberen voor bijv op de camping.
Alle andere apps (Youtube/Spotify/Deezer/eigen video's) etc werken, behalve Ziggo.
Ook div. browsers geprobeerd (Safari/Chrome/Firefox), helaas...
Wij hebben een duurder abonnement genomen om ook op de camping naar de tv te kunnen kijken o/a HBO Movies and Series XL, en op dit ogenblik de laatste rekening zijn de abonnementskosten 107,61 per maand, en dan wordt het kijken op een TV geblokkeerd, terwijl dit met een gewone pc wel kan.
ik denk dan toch maar weer downgraden,
Het antwoord van Ziggo: Is niets over bekend! Ik wil de vraag voor je uitzetten maar daar heb ik nu geen antwoord op helaas.... Medewerker Klantenservice


Deze optie wordt op dit moment inderdaad nog niet door ons aangeboden.
Op https://community.ziggo.nl/ kan je hiervoor het best terecht.
Op onze community vind je namelijk collega's die bezig zijn met de implementatie van nieuwe dingen en gebruikerservaringen.

het wordt nu wel tijd Ziggo anders stappen we weer op.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo bigbroeder,

Ik heb je reactie bij deze een eigen Topic gegeven 🙂 Het is in een interessant onderwerp. Wij ondersteunen het kijken via de HDMI uitvoer van je telefoon niet. We ondersteunen wel een Chromecast / Airplay oplossing. Misschien kunnen anderen hier op de Community je een gouden tip geven 🙂

Groet,
Anne

Bekijk in context

10 Reacties 10
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo bigbroeder,

Ik heb je reactie bij deze een eigen Topic gegeven 🙂 Het is in een interessant onderwerp. Wij ondersteunen het kijken via de HDMI uitvoer van je telefoon niet. We ondersteunen wel een Chromecast / Airplay oplossing. Misschien kunnen anderen hier op de Community je een gouden tip geven 🙂

Groet,
Anne
bigbroeder
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Als ziggo niet het niet gaat oplossen het kijken via de HDMI uitvoer of de synchrone airplay weergave van de ipad van O/A de nederlandse zenders en de extra abonnementen. dan zeggen we gewoon de HBO movies&series etc. weer op en downgraden ons abonnement, en zoeken een andere oplossing. Het heeft namelijk niets met rechten te maken want ik ben ingelogd dus bevoegd om te kijken, het wordt gewoon geblokkeerd.
bigbroeder
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
"NLziet" werkt ook niet op mijn apparaat (en welk apparaat en eventueel versie van besturingssysteem heb je?)

Het werkt ook niet met synchrone Air Play en dat wil ik gebruiken op de camping met mijn Ipad waar de gewone airplay niet werkt door verschillende IP's, ten tweede viel de beeldkwaliteit ook tegen, ik probeer het volgendjaar nog eens.

ik ben op zoek naar aanbieders die dit wel doen.(synchrone Air Play)

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/tv-kijken-via-ziggo-go-op-de-camping-32594/index1.html#post326919
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo,

Wij zijn gebonden aan bepaalde weergave eisen van de leveranciers van beeldmateriaal. Bij Ziggo GO kijken via HDMI uitvoer of via streamen van een screencapture is een DRM systeem niet waterdicht en dan kunnen wij niet aan onze verplichtingen voldoen om beeldmateriaal te beschermen. Daarom is het onmogelijk gemaakt om op die manieren te kijken. Sorry! Dit blijft zo.

Alle items van HBO Movies & Series zijn via Chromecast en Airplay af te spelen vanuit de Ziggo GO app. Is dat geen oplossing voor jullie?
bigbroeder
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Chromecast en Airplay werken niet op iedere camping, ik probeer nog wel het een en ander , later meer......
bigbroeder
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Anne H Ziggo wrote:
Hallo,

Wij zijn gebonden aan bepaalde weergave eisen van de leveranciers van beeldmateriaal. Bij Ziggo GO kijken via HDMI uitvoer of via streamen van een screencapture is een DRM systeem niet waterdicht en dan kunnen wij niet aan onze verplichtingen voldoen om beeldmateriaal te beschermen. Daarom is het onmogelijk gemaakt om op die manieren te kijken. Sorry! Dit blijft zo.


Als dit met rechten te maken heeft waarom dan wel op een laptop met HDMI aansuiting volledig beeld op grootscherm?
MathijsB

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Als dit met rechten te maken heeft waarom dan wel op een laptop met HDMI aansuiting volledig beeld op grootscherm?

Precies, ik zie het verschil ook niet. Ik wordt nu op mijn wifi-loze volkstuintje verplicht om naar het mini schermpje van mijn iPhone te kijken. Waarom zou ik daar niet een groter scherm aan mogen koppelen? Tamelijk irritante bemoeizucht.
MathijsB

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
"Kijk op elk scherm" zegt Ziggo op de website.
NOT!
bigbroeder
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
eigenlijk gewoon Ziggo opzeggen en of het minimale pakket.
MathijsB

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wmah, opzeggen weet ik niet. Ben over het algemeen best tevreden. Maar ze halen daar wel meer rare fratsen uit, zoals de replay uitzendingen die je niet mag vooruit spoelen, maar die je wel kunt terugspoelen, waardoor je vanaf het begin alle voorbeschouwingen en reclames mag doorworstelen.
Ziggo nodigt gebruikers uit om verbeterpunten aan te geven, dit is er wel eentje. Waarom dure en ingewikkelde oplossingen wél ondersteunen, maar een goedkoop HDMI kabeltje (hallo, het is mijn eigen hardware) blokkeren. Ik begrijp er geen snars van.

Uitgelicht topic