1
Vraag
2
Reacties
Ed-Racefan

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

TV guide blijft in beeld op iPad Pro

Ik heb een nieuwe iPad Pro 12,9” en kijk daar Ziggo Sport Select op. Rechts in het scherm blijft de TV guide in beeld (over het TV-beeld heen) en wat ik ook probeer, ik krijg het niet weg. Tips or tricks ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ed-Racefan
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dit is wel heel toevallig ... er stond net een nieuwe opdate van de Ziggo app (versie 2.5.1) klaar. Gelijk even doorgedrukt en herstart en het lijkt nu opgelost ??

Dank Ziggo voor de snelle reactie (zal niet op die van mij zijn geweest, maar timing is perfect 🐵

Bekijk in context

10 Reacties 10
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Overbodige vraag waarschijnlijk.
Klik op Sluiten werkt ook niet?
Gr Han
Verwijderd account
Niet van toepassing
Anders ff op het scherm drukken en kiezen voor volledig scherm
Ed-Racefan
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Als ik op ‘Sluiten’ klik (iets rechts van het midden, wat bij de TV guide hoort), dan sluit het hele scherm en kom ik terug op de home page. Je kunt de TV guide een beetje naar links en rechts vegen, maar niet helemaal naar rechts uit beeld.

Als ik op het scherm druk is er nergens de mogelijkheid om voor ‘volledig scherm’ te kiezen. Wellicht zit dat ergens rechtsboven of onder, achter de TV guide, maar als het er al is kan ik er niet bij.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Wat doet die Button links naast 'TV-Guide'?
Het Icon verwijst naar Full Screen Mode.

Onverwacht de werking van die Sluiten Button van het Menu. Bug, denk ik.
Bij die andere Sluiten, helemaal links, zou het wel zo moeten gaan.

Gr Han
Verwijderd account
Niet van toepassing
hanh Juist, die bedoel ik ook
Ed-Racefan
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
In de foto zie je 2 knoppen “sluiten” en allebei sluiten ze het hele huidige scherm en ga je terug naar het hoofdmenu.

De ‘Full Screen Mode” knop doet niets (ook niet de TV guide groter maken). Vrees inderdaad ook een bug in de app.

Leest er iemand mee die dit terug kan koppelen aan de developers ?
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Dat klopt inderdaad allemaal niet.
Is je Ipad oud of jong?
Oud=krijgt al 'langer' geen iOS Updates meer.
Ik heb zelf een IPad1. Dan werken dingen niet meer zo goed.
Waarschijnlijk kan ik Ziggo Go er niet eens op installeren.

Er komt altijd een Ziggo Moderator langs bij een topic.
Die kan het probleem terugkoppelen.

Gr Han
Ed-Racefan
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dit is een nieuwe iPad Pro van een week oud met de meest recente iOS versie (13.3.1)

Als het inderdaad een bug is zullen er wel meer mensen klagen en dan hoop ik dat het gauw wordt opgelost. Bedankt voor jullie input in ieder geval !!
Ed-Racefan
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dit is wel heel toevallig ... er stond net een nieuwe opdate van de Ziggo app (versie 2.5.1) klaar. Gelijk even doorgedrukt en herstart en het lijkt nu opgelost ??

Dank Ziggo voor de snelle reactie (zal niet op die van mij zijn geweest, maar timing is perfect 🐵
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Dat komt ff mooi uit. Vaak zul je heel wat langer moeten wachten.
Updates kunnen nu eenmaal niet van vandaag op morgen.
Gr Han
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic