Beantwoord

Toevoegen Movies/Series aan speellijst werkt niet

• 12 juni 2019
  • 2 Reacties
  • 453x Bekeken

ik kan geen films of series vanuit de map "movies & series" meer toevoegen aan m'n speellijst zodat deze in de map "bewaard" komen te staan.
Als ik op het plusje + druk bij bv een film dan gebeurt er niets.

Op diverse media uitgeprobeerd zoals diverse browsers onder windows, ipad, android, zelfs op m'n werk, het werkt niet.
Ben ik de enige of hebben hier meer mensen last van, want voorheen werkte het wel?
icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 14 juni 2019, 13:57

Hey @Kingpin112 . Ik heb direct even getest, maar hier werkt het wel (zowel via de ZiggoGO app op mijn telefoon als via de browser). Ben je ingelogd en heb je profielen opgenomen op je account?
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Hey @Kingpin112 . Ik heb direct even getest, maar hier werkt het wel (zowel via de ZiggoGO app op mijn telefoon als via de browser). Ben je ingelogd en heb je profielen opgenomen op je account?
Ik heb contact gehad met Ziggo en we hebben uitgebreid getest waarbij zij hebben kunnen constateren dat de oorzaak in mijn Account ligt.
Op 1 of andere manier is er iets niet goed met mijn account want als Ziggo inlogt met mijn account werkt het ook niet en met hun account wel.
Ze gaan ermee aan de slag.

Reageer