Bapier

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tjden voor Ziggo GO app

Kinderen kijken nu mbv de Ziggo go app, op een media center op hun slaapkamer TV.
Wifi loopt via de router van Ziggo. Is er een mogelijkheid om instellingen te creëren zodat er hier geen gebruik van gemaakt kan worden.
B.V. na een bepaalde tijd 's avonds.
Groet,
Bapier
3 Reacties 3
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Bapier
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Volgens mij is het niet mogelijk om tijden aan te geven in een Ziggo modem/router. Omdat er zoveel verschillende modems/routers van Ziggo in omloop zijn zou ik graag willen weten welke jij hebt. Dat kan ik uit je info niet halen 😞

Heb je een connectbox, wat de meeste mensen hebben, dan heb ik hier alvast wat meer info:
Login op de Connect Box => Geavanceerde Instellingen => Beveiliging => MAC-filtering => Voeg filterregel toe => Invullen Apparaatnaam (dat mag van alles zijn. bv Play Station) en MAC-adres (moet je even opzoeken wat het adres is van het apparaat wat je wilt toevoegen) => Voeg reservering toe.
Bij MAC-filterlijst zie je een overzicht van het toegvoegde apparaat.

Dan naar => Wanneer moet MAC-filter actief zijn? => Ik wil internettoegang blokkeren op: => Zelf keuze maken voor Een vast tijdstip of Verschillende tijdstippen op verschillende dagen van de week => Uren kiezen en dan Instellingen opslaan => KLAAR

Volgens mij is deze info nog belangrijk:
Houdt er wel rekening mee dat de tijd van de connectbox 1 uur afwijkt van de lokale tijd. De tijden moeten 1 uur vroeger worden ingesteld.

Kijk maar of het lukt 😉
Anders hoor ik graag welke modem/router je wel hebt.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Welkom op de Community, Bapier. We denken hier op de Community graag met je mee naar mogelijke tijdsinstellingen. Zo te zien is EnergieBoy hier al in gedoken! Laat je weten wat de uitkomst is?
Bapier
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is mij gelukt om in de connect box te komen maar kom niet door de laatste stappen.
Zie wel het apparaat met adres waar de kinderen op kijken. Weet alleen niet hoe ik hier restricties op kan zetten.
Ik heb een Cisco EPC 3928 modem/router.
Alvast dank voor je reactie

Uitgelicht topic