Tips voor het oplossen van Ziggo GO op de PC of Laptop

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

110 Reacties

Ik heb 2 computers met Windows 10,waarop tot voor enkele dagen Ziggo Go werkte. Sinds enkele dagen kan ik op de ene computer opeens Ziggo Go niet starten. Er komt een blauw schermpje op het scherm met de mededeling: "Uw account controleren. Ziggo Go is nu niet beschikkaar in uw account. Hier is de foutcode voor het geval u deze
nodig hebt: 0x803F8001.
In de Store bekijken".
Alles nagezocht op de computer mbt. tot deze code van Microsoft. Niets gevonden dat van enig nut kon zijn.
3 medewerkers van Ziggo geraadpleegd, waarvan er 2 bij waren die totaal niet wisten waarover het ging. (Vakantiewerkers?)
1 medewerker heeft met enige kennis van zaken getracht getracht het probleem op te lossen, hetgeen helaas niet lukte.
Op deze computer is na de laatste update van Windows 10 Internet explorer 11 niet meer actief. Kan deze ook nergens meer dowloaden.
Welke heldere geest weet mijn probleem op te lossen?
Reputatie 7
Badge +35
Mogelijke oplossing:
Ziggo Go verwijderen en opnieuw installeren.
W10 en Ziggo GO zijn de laatste periodes nooit geen gelukkig huwelijk geweest ...
Reputatie 7
Badge +12
@Stoffer,

misschien het cache van de store eens opruimen. Klik rechts op startknop > uitvoeren > wsreset.exe > enter. Als command prompt en store beide zijn geopend is het cache leeg gemaakt. Vervolgens computer opnieuw opstarten en de gewenste app opnieuw downloaden. Bij mij is sinds de laatste update IE11 nog gewoon aanwezig onder accessoires. Anders even naar de map program files(x86) > internet explorer > explore.exe en dan vastpinnen aan de taakbalk.

Succes,

Jos
Reputatie 2
Hoe kan ik ziggogo kijken via een MAC? Safari werkt niet meer aangezien silverlight niet meer word ondersteund ivm beveiligingsproblemen.
Reputatie 1
Ik heb op diverse medium de app in gebruik. Alles gaat goed. Wanneer ik de app in Win 10 open dan blijft hij bufferen tot je een ons weegt. Na kleine 5 min word het beeld scherp. De kwaliteit blijft 80-90% scherp. Regelmatig crasht het beeld, als melding krijg je te zien, video kan niet worden afgespeeld. Vervolgens ga je naar terug en probeer je opnieuw met verbinden. Het beeld wisselt dan van scherp naar minder scherp.

Lees ook de twee topics die ik gepost heb. Eentje van gister en een van vier maanden geleden.
https://community.ziggo.nl/search/activity/topics?userid=44191

Wanneer je naar de klantenservice belt moeten ze eerst zelf uitvinden hoe de app werkt. Niet iedereen heeft die vaardigheden om te adviseren hoe bvb dit probleem oplost.
Omdat ik zelf het meest via Linux (Ubuntu) op de PC werk, zit ik ook met dat vervelende silverlight, dat echter niet werkt onder Ubuntu. De in dit topic vermelde link naar Pipelight werkt niet meer. Zoektocht op internet leid naar : http://wiki.ubuntu-nl.org/community/PipelightPlugin

Ik heb dit nog niet uitgeprobeerd. Zodra het werkt zal ik dat melden.
Badge
Omdat ik zelf het meest via Linux (Ubuntu) op de PC werk, zit ik ook met dat vervelende silverlight, dat echter niet werkt onder Ubuntu. De in dit topic vermelde link naar Pipelight werkt niet meer. Zoektocht op internet leid naar : http://wiki.ubuntu-nl.org/community/PipelightPlugin

Ik heb dit nog niet uitgeprobeerd. Zodra het werkt zal ik dat melden.

Werkt nu met Mozilla Firefox in Linux Ubuntu.
Bedankt voor het melden.☺