Annet T

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Teveel streams bij Ziggo Go op laptop

Als ik iets terugkijk via Ziggo Go op mijn laptop en ik heb de uitzending even gestopt, dan krijg ik steeds weer de melding dat er meer dan 3 streams actief zijn. 
1. Dat is niet waar, want ik ben de enige die mijn Ziggo Go gebruikt
2. Dat is niet waar, want ik kijk maar 1 programma tegelijk
3. Dat is niet waar omdat het gewoon niet waar is
 

Je kunt dan natuurlijk het programma opnieuw starten, maar aangezien je bij sommige zenders niet vooruit mag spoelen, moet je eerst weer 3 kwartier het hele programma bekijken, voordat je bij die laatste 5 minuten aankomt waar je gebleven was, toen je het programma ‘even’ pauzeerde. 

Nou, wie weet hoe ik dit op kan lossen? Niet te doen dit. 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Annet T , welkom hier! 

 

Ik kan mij voorstellen dat het echt super irritant is dat je steeds deze melding ziet verschijnen. Even lekker tv kijken via Ziggo GO is er op die manier niet bij. Dit probleem klinkt mij erg bekend in de oren en ik geef je hier dan ook graag meer informatie over.

 

Dit probleem ligt helemaal aan onze kant. Er is dan ook niets wat jij hier zelf aan kunt doen. Dit moet bij ons opgelost worden. Waar het mee te maken heeft is het volgende.

Zodra je Ziggo GO opstart en bijvoorbeeld via NPO1 live tv gaat kijken, dan is dit 1 stream. Als je dan zapt naar Veronica, zou achterliggend bij ons stream 1 moeten vervallen. Veronica wordt dan stream 1. 

Dit gaat nu bij ons in het achterliggende systeem verkeerd. Het is nu zo dat stream 1 door blijft lopen en dat Veronica dan stream 2 wordt. Als je dan weer overschakelt naar bijvoorbeeld RTL5 wordt dat stream 3. Zo gaat dat door. Dit is waarom je de melding krijgt dat er teveel streams actief zijn. 

 

Wij zijn hard op zoek naar een oplossing hiervoor! Super sorry voor het ongemak.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Annet T , welkom hier! 

 

Ik kan mij voorstellen dat het echt super irritant is dat je steeds deze melding ziet verschijnen. Even lekker tv kijken via Ziggo GO is er op die manier niet bij. Dit probleem klinkt mij erg bekend in de oren en ik geef je hier dan ook graag meer informatie over.

 

Dit probleem ligt helemaal aan onze kant. Er is dan ook niets wat jij hier zelf aan kunt doen. Dit moet bij ons opgelost worden. Waar het mee te maken heeft is het volgende.

Zodra je Ziggo GO opstart en bijvoorbeeld via NPO1 live tv gaat kijken, dan is dit 1 stream. Als je dan zapt naar Veronica, zou achterliggend bij ons stream 1 moeten vervallen. Veronica wordt dan stream 1. 

Dit gaat nu bij ons in het achterliggende systeem verkeerd. Het is nu zo dat stream 1 door blijft lopen en dat Veronica dan stream 2 wordt. Als je dan weer overschakelt naar bijvoorbeeld RTL5 wordt dat stream 3. Zo gaat dat door. Dit is waarom je de melding krijgt dat er teveel streams actief zijn. 

 

Wij zijn hard op zoek naar een oplossing hiervoor! Super sorry voor het ongemak.

Annet T
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Marije, 

Bedankt voor je reactie. Jammer dat het niets oplost 
Wat moet ik nu doen om te voorkomen dat hij alles als een aparte stream ziet? 
Steeds weer uit- en inloggen als ik naar een ander programma wil kijken? 

Annet 

Annet T
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nu ja, laat maar. 
Dat helpt ook niet. 
Kan toch niet waar zijn dat ik niet eens even kan ‘zappen’ in Ziggo Go? 
Het is de enige manier waarop ik ‘televisie’ kan kijken, dus . . . graag even een soort noodoplossing. 

Uitgelicht topic