Hey @Annet T , welkom hier!
Ik kan mij voorstellen dat het echt super irritant is dat je steeds deze melding ziet verschijnen. Even lekker tv kijken via Ziggo GO is er op die manier niet bij. Dit probleem klinkt mij erg bekend in de oren en ik geef je hier dan ook graag meer informatie over.
Dit probleem ligt helemaal aan onze kant. Er is dan ook niets wat jij hier zelf aan kunt doen. Dit moet bij ons opgelost worden. Waar het mee te maken heeft is het volgende.
Zodra je Ziggo GO opstart en bijvoorbeeld via NPO1 live tv gaat kijken, dan is dit 1 stream. Als je dan zapt naar Veronica, zou achterliggend bij ons stream 1 moeten vervallen. Veronica wordt dan stream 1.
Dit gaat nu bij ons in het achterliggende systeem verkeerd. Het is nu zo dat stream 1 door blijft lopen en dat Veronica dan stream 2 wordt. Als je dan weer overschakelt naar bijvoorbeeld RTL5 wordt dat stream 3. Zo gaat dat door. Dit is waarom je de melding krijgt dat er teveel streams actief zijn.
Wij zijn hard op zoek naar een oplossing hiervoor! Super sorry voor het ongemak.