Vraag

Terugkijken steeds minder keuze

  • 16 juni 2019
  • 11 Reacties
  • 422x Bekeken

Hoe kan het dat heel veel programma's niet meer terug gekeken kunnen worden?

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
De content aanbieders (zenders) laten het niet toe.
Reputatie 7
De content aanbieders (zenders) laten het niet toe.
Dit is vaak de reden.

Maar zonder specifieke voorbeelden kan ik eigenlijk geen goed antwoord geven.
Welke programma's heb je het over? Dan kijk ik voor je na of die inderdaad worden geblokkeerd door de leverancier of dat er wellicht iets anders aan de hand is.

De content aanbieders (zenders) laten het niet toe.Dit is vaak de reden.

Maar zonder specifieke voorbeelden kan ik eigenlijk geen goed antwoord geven.
Welke programma's heb je het over? Dan kijk ik voor je na of die inderdaad worden geblokkeerd door de leverancier of dat er wellicht iets anders aan de hand is.


Hoi @Mark Ziggo,

ik heb dit ook opgemerkt en ik heb wel voorbeelden:
The Office op Viceland
Parks and Recreation op Viceland (replay doet het de ene keer wel en de andere keer niet).
Superstore op Fox
Godzilla op RTL 7 (dit zal nu wel weg zijn)
Bob’s Burgers en Young Sheldon op Comedy Central missen telkens een aflevering. (Wordt momenteel niet uitgezonden).
The big bang theory mist ook telkens een aflevering.

Ik heb een topic gestart over de replay functie die niet naar behoren werkt, maar er wordt aangegeven dat deze series mogelijk niet beschikbaar zijn voor Replay. Kunt u even nagaan of dat zo is?

Met vriendelijke groet,

Dolfijn
Reputatie 7
Zoals @Mark Ziggo al aangeeft:

Krijg je foutmeldingen en zo ja welke?
Welke CS code krijg je

Hoe is je Media Box Next verbonden?
Kan je foto’s plaatsen van het probleem.
Zoals @Mark Ziggo al aangeeft:

Krijg je foutmeldingen en zo ja welke?
Welke CS code krijg je

Hoe is je Media Box Next verbonden?
Kan je foto’s plaatsen van het probleem.


Mijn next box is bekabeld aangesloten. In de kijklijst krijg ik de foutcode CS3400 te zien, maar verder nergens. Het replay icoontje ontbreekt en als ik op het programma druk dan is er enkel de optie om de zender live te bekijken. Op de ziggo go app en via de browser krijg ik de melding: “Je hebt een abonnement op Replay nodig om dit te kunnen bekijken”. Zie ook mijn topic: https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/replay-tv-werkt-niet-sinds-start-abonnement-41591#post419079

Ik zal hier ook foto’s toevoegen voor de duidelijkheid.

Reputatie 7
@Dolfijn dank je voor je foto's en nu stukje duidelijker, dit betreft een bug die er is ingeslopen, want volgens mij heb je de Next al langer als een week in bezit.

Je kan nog kijken of hij in je Mijn Ziggo staat bij Producten en dan Televisie, @Mark Ziggo zal dit topic zekers oppakken of 1 van zijn collega's en kan nu verder helpen.
Reputatie 7
Badge +35
The Office zal niet met replay te bekijken zijn, omdat Viceland niet de rechten heeft om replay toe te mogen passen van de makers/eigenaars van de serie.
De enige mogelijkheid is dan de serie bewaren/opnemen.

Dit komt ook vaak voor bij de NPO met Engelse series, dan is replay alleen mogelijk met NPO Start.

Replay is een week mogelijk als de rechten er ook zijn. @Dolfijn
@Dolfijn dank je voor je foto's en nu stukje duidelijker, dit betreft een bug die er is ingeslopen, want volgens mij heb je de Next al langer als een week in bezit.

Je kan nog kijken of hij in je Mijn Ziggo staat bij Producten en dan Televisie, @Mark Ziggo zal dit topic zekers oppakken of 1 van zijn collega's en kan nu verder helpen.


ja, ik heb de mediabox next sinds 16 mei. . De mediabox next staat wel bij producten in Mijn Ziggo. Even voor de duidelijkheid: ik heb wel Replay en de meeste programma’s zijn wel terug te kijken, behalve de programma’s die ik hierboven heb genoemd. En van sommige ontbreken bepaalde afleveringen.
The Office zal niet met replay te bekijken zijn, omdat Viceland niet de rechten heeft om replay toe te mogen passen van de makers/eigenaars van de serie.
De enige mogelijkheid is dan de serie bewaren/opnemen.

Dit komt ook vaak voor bij de NPO met Engelse series, dan is replay alleen mogelijk met NPO Start.

Replay is een week mogelijk als de rechten er ook zijn. @Dolfijn


Dat is vaag, want The Office was eerst wel terug te kijken. In ieder geval bedankt voor de informatie! Hoe zit het dan met Parks and Recreation? Die doet het de ene keer wel en de andere keer niet.

Ja, ik weet dat Replay tot een week mogelijk is, maar de afleveringen die missen zijn dan van een dag geleden of de dag zelf en dus niet van een week (of langer) geleden.
Reputatie 7
Hi @Dolfijn, ik zie dat je dit ook al in je eigen topic hebt aangekaart. Mijn collega Michael gaat jouw voorbeelden controleren en zal daar reageren, beetje onnodig om dat dubbel te doen.
Hi @Dolfijn, ik zie dat je dit ook al in je eigen topic hebt aangekaart. Mijn collega Michael gaat jouw voorbeelden controleren en zal daar reageren, beetje onnodig om dat dubbel te doen.

Ja, dat snap ik, daarom linkte ik mijn topic erbij.

Reageer