Vraag

televisie in USA

• 13 augustus 2019
  • 8 Reacties
  • 241x Bekeken

Ik ben regelmatig in USA en wil graag Ziggo daar ook
Is beperkt tot EU

Heeft iemand daar een oplossing voor ?
En dan op een tablet, via internet

Hoor het graag
Met vriendelijke groet, Kees

8 Reacties

Reputatie 7
google eens op Unblockr, kan je 1 week gratis proberen
google eens op Unblockr, kan je 1 week gratis proberen

Bedank, ga ik proberen als ik daar weer ben over 2 weken 🙂
Reputatie 5
Badge +7
Nord VPN werkt ook prima. Ook handig als je Amerikaanse Netflix wilt kijken wanneer je in Nederland bent.
Reputatie 7
@iMark VPN werkt niet (meer) icm ziggo go zie:

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/vpn-en-ziggo-go-42138
Reputatie 5
Badge +7
@mguzz
Dat hangt van de VPN-dienst af. Ik heb het net getest met Nord VPN op mijn iPhone. Wanneer ik een server kies in Nederland of België kan ik via de Ziggo Go app kijken. Wanneer ik een server kies in de VS dan krijg ik de melding dat de video buiten de EU niet beschikbaar is.

Betaalde VPN-diensten hebben over het algemeen nog steeds voldoende servers staan om de geo-blokkades te omzeilen.
Reputatie 7
Aha de mijne niet, stap ik maar over naar Nord VPN 😉 Ik weet niet of Unblockr werkt maar om alleen te streamen is het een stuk goedkoper (€ 20 p/j)
Andere optie: eigen VPN Server in je netwerk thuis. Daar Connectie mee maken.
Is voor die-hards.
Als je via een Publieke VPN-Provider nog aan de slag kunt via een NL Server, heb je geluk. Van korte duur, vermoedelijk.
Reputatie 5
Badge +7
Wij gebruiken Nord VPN ook om Britse TV te kijken en radio te luisteren of te downloaden. BBC Radio 3 is dan in 320kbps te beluisteren.
Af en toe moet ik van server wisselen omdat de BBC het niet doet. Heel soms moet ik er een stuk of vijf proberen. Maar tot nog toe is er altijd wel een server te vinden geweest.

Reageer