Clien

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

streamen naar chromcast werkt niet meer - opgelost

Al heel lang stream ik vanaf mijn telefoon(Iphone)naar mijn tv met een chromecast.

Sinds vanmorgen werkt dit niet meer met de ziggo go app , youtube etc werkt wel dus de telefoon en de chromecast doen het naar behoren , wat gaat hier mis???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goed om te lezen dat het bij (bijna) iedereen weer werkt! Ik zie de ticket hier ook gesloten staan . Een mooie dag allemaal!

Werkt het bij jou nog niet? Start je eigen topic en geef daarbij zoveel mogelijk informatie over het probleem en wat je ervaart, dan helpen we je daar verder!

Bekijk in context

154 Reacties 154
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Hallo @Clien ,

 

”werkt niet meer” is wel heel abstract. 

Kun je vanuit de app niet meer kiezen voor streamen ?

Kun je wel kiezen voor streamen maar staat je Chromecast er niet bij ?

Kun je wel je Chromecast kiezen, maar gebeurd er niks ?

Wat voor mobiel apparaat ?

Welke versie van de app ?

De losse app, of via ziggogo.tv in een browser ?

Welke foutmelding?

 

Met antwoord op één of meer van bovenstaande vragen is er vast iemand die kan helpen.

Clien
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Ik stream al langer met een iphone naar de chromecast ( gisteren nog).

Ik zie de icoontjes en kan ook chromecast kiezen maar vervolgens gebeurd er niks, krijgen zwart scherm te zien.

uiteindelijk een foutcode 2 waar ik dus ook niks over kan vinden.

Het is iet het internet of de chromecast want youtube etc kan ik wel streamen 

tat2

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier ook ineens alles dood  fout code 2473  

 

Gisterenavond werkt alles nog 

 

Riggo

Level 1
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

ik heb hier ook last van.

 

 

JS72

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dito, sinds vanmorgen. Fout 2473

Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Clien wrote:

Ik zie de icoontjes en kan ook chromecast kiezen maar vervolgens gebeurd er niks, krijgen zwart scherm te zien.

uiteindelijk een foutcode 2 waar ik dus ook niks over kan vinden.

Kijk, daar kunnen we wat mee. En, ik heb het ook. En we zijn niet alleen.

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/zwart-scherm-met-casting-naar-tv-67466

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/iphone-cast-niet-naar-chromecast-na-een-upgrade-naar-ios-14-2...

Clien
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

En nu dus maar hopen dat Ziggo gaat reageren of liever nog het oplost!

Ik heb een bericht gestuurd, geen reactie

ik heb gebeld , enorm lange wachttijden 

Ik wilde chatten maar die zijn “in gesprek”

Ik heb een DM via Insta gestuurd , wel antwoord maar dit was een reactie dat t druk was en het dus lang gaat duren voordat er een antwoord komt.

mkochen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zelfde proleem sind vanochtend.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goedemiddag. 

Dat zijn een hoop meldingen! (dit is niet het enige topic). Duidelijk dat er iets niet goed gaat. Ik ga het meteen intern doorzetten, al vermoed ik dat het inmiddels wel al bekend is. Als er updates zijn hou ik jullie op de hoogte! 

richardbdorp

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hetzelfde probleem sinds de upgrade van de iphone naar ios 14.2 afgelopen weekend.

mvanstokhem

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ook in bij mij is het al vanaf 07:40 niet meer mogelijk om een gekozen zender in het Ziggogo hoofdmenu te openen op mijn IMAC. Er blijft een zwart scherm staan met de melding NOS journaal of een ander programma wordt gestart. Er volgt geen fout melding.

Riggo

Level 1
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Probleem speelt ook op Android het ligt niet aan IOS alleen

Probleem ligt aan de kant van Ziggo in combinatie met Google Chromecast.

Volgens mij een bepaalde update aan de achterkant.

 

pascalrielle

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook hier 2473 foutmelding.
Jammer want we hebben iemand in huis die vanwege corona opgesloten zit.
En TV kijkt via de app naar ChromeCast.
Hopelijk wordt dit snel opgelost. Het is nogal saai zo alleen op een kamer.

richardbdorp

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Riggo wrote:

Probleem speelt ook op Android het ligt niet aan IOS alleen

Probleem ligt aan de kant van Ziggo in combinatie met Google Chromecast.

Volgens mij een bepaalde update aan de achterkant.

 

Interessant. Dan was de upgrade naar ios 14.2 op mijn iPhone misschien niet het probleem. Ik nam aan dat dit het probleem was, want meestal krijg ik een paar problemen elke keer dat ik ios moet upgraden (en andere problemen als ik dat niet doe ... Catch-22!)

tat2

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 

Misschien zou ziggo eens een x geld in ze KLANTEN moeten steken 

 

Zoals de KLANTEN in ziggo geld steken 

 

( inplaats van reclame in een ....... voetbal club )

Voor wat hoort wat  

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Er is duidelijk iets dat misgaat, waardoor het streamen van ZiggoGO naar de chromecast momenteel niet goed gaat. Er is intern een ticket aangemaakt en er wordt aan een oplossing gewerkt!

HB13

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem hier. Streamen van Ziggo Go met chromecast verloopt nooit geheel vlekkeloos, maar nu is er helemaal geen contact. Streamen via andere apps verloopt probleemloos. 

Wjvrooland

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook het zelfde alleen zwart beeld bij opstarten app word aan gewerkt heb ik begrepen

Nico-utrecht

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde,sinds vanochtend geen tv meer,alleen zwart scherm,en daarna foutmelding.

Uitgelicht topic