pox-ie

Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes

Storing on demand en replay tv op de Ziggo GO app (pc)

replay tv werkt op het moment bij mij niet op geen enkele zender..via de website www.ziggogo.tv on demand ook niet.. Misschien een storing? Via de app op mijn telefoon werkt het wel??
6 Reacties 6
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi pox-ie
Werkt het nu wel weer?

En voor storingen kan je altijd kijken op deze pagina:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen/
Speedy-Elmo

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik denk dat het helaas geen storing is. Ziggo heeft zijn diensten in de diversen paketten aangepast en zonder te melden ingevoerd bij bestaande klanten met oude rechten.
De vraag is of dit mag???
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Speedy-Elmo wrote:
Ik denk dat het helaas geen storing is. Ziggo heeft zijn diensten in de diversen paketten aangepast en zonder te melden ingevoerd bij bestaande klanten met oude rechten.
De vraag is of dit mag???

Dit heeft niets te maken met diensten of pakketten die Ziggo aanpast. Als op geen enkele zender Replay TV werkt dan is er wel degelijk iets aan de hand. Het spijt me, maar met deze uitspraak ben ik het dan ook niet eens.

Er was, of is, misschien gewoon een storing, en dat kan gebeuren. Zeker als niets het meer doet via Replay TV. Even afwachten en kijken of het straks weer werkt. En anders controleren of je kabels nog goed zijn aangesloten.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Speedy-Elmo wrote:
Ik denk dat het helaas geen storing is. Ziggo heeft zijn diensten in de diversen paketten aangepast en zonder te melden ingevoerd bij bestaande klanten met oude rechten.
De vraag is of dit mag???

Zou je kunnen toelichten waarom je dit denkt?
Dan zou het op zijn telefoon ook niet werken, toch?
En daar werkt het wel.:relaxed:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
pox-ie Hier werkt alles, met welke browser kijk je en met welke systeemsoftware op welk apparaat??
pox-ie
Topicstarter
Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes
nu doet alles het weer... zal wel een storingkje geweest zijn..
Ik dacht dat het eerst kwam doordat ik een vpn heb draaien..maar daar doet hij het nu ook gewoon mee.

Uitgelicht topic