Beantwoord

Stilstaand beeld, geluid loopt wel door op Samsung SM-T560

• 21 april 2019
  • 43 Reacties
  • 2678x Bekeken

Toon eerste bericht

43 Reacties

Reputatie 7
Hi @Mmboer, ik had dit ticket nog niet weer gecheckt, bedankt voor de reminder.

Er komt een fix in een toekomstige versie, alleen is er nog geen planning bekend wanneer deze uitgerold gaat worden.
Het probleem zit niet in Android 4.4.4, want andere apparaten met dezelfde app en android versie werken goed. Het zit in bepaalde tablets met 'oudere' snapdragon chipsets die niet naar Android 5 kunnen upgraden. Deze kunnen geen goede verbinding maken met de nieuwe back-end die met de Mediabox Next wordt geïntroduceerd.
Hallo Mark, dank voor de update en informatie. Goed te lezen dat er uiteindelijk iets aan gedaan kan en gaat worden....
Zou mooi zijn als je op dit ticket tzt zou kunnen laten weten als e.e.a. " gefixt" is, dat scheelt het proberen zonder resultaat 🙂!

Dank voor de hulp tot zover en het onderzoek !

Hartelijke groet
Marga
Hallo Mark,
Ik ben toch benieuwd of er al zicht op is wanneer we weer gewoon op onze tablet Ziggo Go kunnen gebruiken.
Hoor graag van je.
Gr. Monique Boer
Reputatie 7
Ik ben toch benieuwd of er al zicht op is wanneer we weer gewoon op onze tablet Ziggo Go kunnen gebruiken.
Hoor graag van je.

Hi Monique! Helaas, nog geen updates in het ticket.
Dag Marc,
Al meer bekend over update en of er probleem ook daadwerkelijk opgelost gaat worden binnenkort.
Mvr gr. Monique
Reputatie 7
Helaas, geen nieuwe informatie.
Ik heb hetzelfde probleem. We wachten op de update!
Hier ook al maanden probleme met beeld op samsung tablet.... paar keer gebeld maar helaas wachten op update.... ben heel erg aan twijfelen om niet terug te gaan naar horizon aangezien wij altijd via tablet tv keken boven....
Dag Marc,
Al meer bekend over update en of er probleem ook daadwerkelijk opgelost gaat worden binnenkort.
Mvr gr. Monique

Hoi monique vandaag nog contact gehad met ziggo.... ze zeiden dat er snel een updat komt, maar dat zeiden ze 2 maanden geleden ook 😑 heb dr een hard hoofd in helaas. Next is fijn mbt opnames overal bekijken, als het het doet....
Helaas maanden na de eerste melding, geen updates, geen oplossing..... Jammer !
Gaat Ziggo ons een gratis tablet verstrekken ? Zou mooi zijn 🙂!
Sterker nog, na een update van de app doet ie het helemaal niet meer...
Klopt Sholofly, de App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd in de (naïeve ???) veronderstelling dat de fix wellicht nu zou werken.
De App geeft nu op het tablet de melding "geen verbinding met Internet", terwijl dit wel degelijk het geval is.

Dus Ziggo, please, informeer ons nu gewoon wat de status is of wordt:
  • Komt er nog een "fix" zoals beloofd ?
  • Zo niet, compensatie / nieuwe tablet van Ziggo ?
Communicatie hieromtrent is echt niet fraai lieve Ziggo...
Reputatie 7
Sterker nog, na een update van de app doet ie het helemaal niet meer...
In de laatste update van Ziggo GO is helaas een andere bug geslopen waardoor verschillende Android tablets nu moeite hebben om verbinding te maken, specifiek in combinatie met een Mediabox Next abonnement. Onze app ontwikkelaars werken inderdaad aan een oplossing hiervoor.

Voorbeelden hiervan zijn altijd welkom:
Merk en type apparaat: -
Android versie: -
Ziggo GO versie: -
Mediabox Next?: Ja/Nee
Omschrijving: (wat ervaar je precies, welke melding zie je, wanneer treed deze op en loopt de app dan ook vast?)
Merk en type apparaat: Samsung Galaxy Tab E SM-T560
Android versie: 4.4
Ziggo GO versie: 2.3.44 Prod
Mediabox Next?: Ja
Omschrijving: Bij opstarten melding dat er geen WiFi is
@Mark Ziggo Het kan toch niet zo zijn dat voor een product waar ik (in totaal) meer dan 100,= per maand voor betaal in de veronderstelling dat ik ook op mijn tablet kan kijken, weken / maanden niet werkt? Het is toch onderdeel van mijn abonnement? Dan heb ik daar toch recht op?
Reputatie 7
@Mark Ziggo Het kan toch niet zo zijn dat voor een product waar ik (in totaal) meer dan 100,= per maand voor betaal in de veronderstelling dat ik ook op mijn tablet kan kijken, weken / maanden niet werkt? Het is toch onderdeel van mijn abonnement? Dan heb ik daar toch recht op?
Klopt, maar we kunnen niet elke dag een klein bedrag vergoeden tot het probleem is opgelost. Je kunt een vergoeding aanvragen voor een storing zoals vermeld in de algemene voorwaarden, (o.a.) nadat de storing is opgelost.
Beste Mark, beste Ziggo organisatie,

Op zich ben ik (samen met de andere "slachtoffers"...) toch best wel geduldig.
5 Maanden (!) na melding van onze klacht met een complete omschrijving, blijft het topic onbeantwoord, niet opgelost en wij als klant worden niet geïnformeerd.
Als we dan als klant zelf zien dat er een nieuwe update gereleaset is, en wederom een poging doen om van ons abonnement optimaal gebruik te maken, krijgen we de vraag naar de exacte details...….

kan niet waar zijn toch ?

Samsung Tablet SMT560, Android versie 4.4.4 zoals in dit topic beschreven. Eerste klacht stilstaand beeld, is uitvoerig toegelicht en beschreven. Nooit opgelost.
In plaats van een oplossing (bug-fix), creëert het team een nieuwe bug die helemaal de toegang onmogelijk maakt en ons als klant wordt dan doodleuk gevraagd naar de details en het advies om volgens de algemene voorwaarden een vergoeding te vragen.....

Kom op Ziggo, giga groot concern, jullie duperen ons als klant:
  • Mediabox is jullie nieuw gelanceerde product / verdienmodel
  • Updates op de APP, jullie keuze, jullie verdienmodel, jullie zijn verantwoordelijk
voor het uitrollen van een APP die de tablets in de markt support, dus volledig
testen....

Als er dan toch door wat voor goede of slechte redenen dan ook bugs ontstaan die klanten duperen zijn er mijns inziens twee opties:
- Bug in een redelijke termijn fixen en in ieder geval de gedupeerde klanten informeren over de voortgang
- Klanten compenseren door verstrekken van een tablet dat wel door jullie APP ontwikkelaars is getest en gevalideerd aangezien het er naar mijn bescheiden mening
niet op lijkt dat dit topic:
a) Jullie focus heeft (lijkt erg op de houding => koop maar een nieuw tablet...)
b) Meer efforts van de software afdeling vraagt dan geleverd kan worden

Toon U aub een goede leverancier Ziggo....dit is geen reclame....
Hier ook sinds de next niet meer op tab kunnen kijken.... zou binnen een maand opgelost zijn.... dit was begin dit jaar.
Geen communicatie helemaal niks vanuit ziggo, zelfs gevraagd om de next terug te ruilem voor de oude horizon, maar nee dat kon niet.... dus nu zit ik met een fijne next box die ik alleen op tv of mobiel kan gebruiken.... tablets vervangen vind ik net iets te ver gaan.... hoop op een kerstkadootje van ziggo....

Reageer