Sillis

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

‘Service niet beschikbaar’ Ziggo Go werkt niet op Ipad

Goedenavond,

Sinds een dag of 3 kan ik de Ziggo Go app niet meer gebruiken op mijn IPad. Ik krijg de melding: Service niet beschikbaar en kom dus niet verder dan deze melding. Ik heb een IPad air en deze draait op IOS 12.4.3  Op mijn IPhone 8plus ( die op IOS 13.1 draait) is niets aan de hand. Ik heb de app diverse malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, IPad opnieuw opgestart, maar niets helpt. Heeft iemand de gouden tip?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TonB01

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Sillis 

Mijn iPhone 8 met IOS 13.2 had hetzelfde probleem, ik heb het als volgt opgelost:

  • Na installatie van de Ziggo app kon ik bij het opstarten niet aanmelden. Kreeg een melding dat er een storing zou zijn. Opnieuw installeren etc. helpt niet.
     
  • Ik had iets gelezen over dat het veranderen van de taal in de Ziggo app naar Engels, maar dat lukte in de Ziggo app niet. Maar ik heb in het configuratiescherm van de iPhone 8, via Algemeen / Taal en Regio, de taal van de iPhone veranderd naar Engels. 
     
  • de Ziggo app werkte nu nog niet, maar na het verwijderen en opnieuw installeren van de Ziggo app kon ik mij wel aanmelden en werkte de app prima.
     
  • Vervolgens de taal weer teruggezet naar Nederlands. De Ziggo app blijft nu gewoon werken. 

Wellicht werkt dit bij jouw iPad ook.

Succes,

Ton

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Welkom @Sillis  op de Ziggo Community

Een klant helpt klant forum, waarin we proberen de klant te helpen.

 

Er is een storing met de Ziggo Go op diverse Apple device’s hiervoor zijn al diverse topic’s gemeld

 

Het is reeds bekend bij Ziggo.

 

 

Zie ook dit topic Ziggo Go App werkt niet

 

Topic en Probleem in onderzoek zie onderstaand:

volgende is reeds in onderzoek.

Stream met Ziggo Go app en Iphone is reeds in onderzoek bij Ziggo zie ook dit topic waar@Marianne Ziggo  al wat help onderwerpen heeft geplaatst.

Streamen naar tv met Chromecast

TonB01

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Sillis 

Mijn iPhone 8 met IOS 13.2 had hetzelfde probleem, ik heb het als volgt opgelost:

  • Na installatie van de Ziggo app kon ik bij het opstarten niet aanmelden. Kreeg een melding dat er een storing zou zijn. Opnieuw installeren etc. helpt niet.
     
  • Ik had iets gelezen over dat het veranderen van de taal in de Ziggo app naar Engels, maar dat lukte in de Ziggo app niet. Maar ik heb in het configuratiescherm van de iPhone 8, via Algemeen / Taal en Regio, de taal van de iPhone veranderd naar Engels. 
     
  • de Ziggo app werkte nu nog niet, maar na het verwijderen en opnieuw installeren van de Ziggo app kon ik mij wel aanmelden en werkte de app prima.
     
  • Vervolgens de taal weer teruggezet naar Nederlands. De Ziggo app blijft nu gewoon werken. 

Wellicht werkt dit bij jouw iPad ook.

Succes,

Ton

 

Sillis
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@TonB01 

 

Je bent een held!

Ik had alles al geprobeerd en geen van de tips heeft geholpen, behalve die van jou. Dank! 


Groet Sil

Sillis
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Dave- 

Ziggogotv werkte op mijn iPad ook niet. Mijn IPad Air loopt op 12.4.3, op Safari werkt  Ziggogotv dan niet en zo ook niet met Firefox. Vandaar toch mijn vraag. Gelukkig heeft Ton de oplossing!

 

Groet Sil

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Super dat er meer mensen meedenken en zo helpen we elkaar ???

Uitgelicht topic