Beantwoord

Replay ziggo go windows 10 werkti niet met de betaalde zenders

• 25 augustus 2019
  • 9 Reacties
  • 138x Bekeken

Sinds een paar weken na een nieuwe instalatie ziggo go werkt replay niert meer bij de betaalde zenders dus wel bij ned 1 enz krijg melding niet beschikbaar
deze video kan niet worden afgespeeld.
Nieuwste versie windows 10 zowle op mijn desktop als alptonp heb geprobeerd bij een vriend op tablet en desktop percies het zelfde helaas heeft ziggo daar geen oplossing voor ik gebruikte hem veel en al verschillende maanden totaal nooit een probleem ik vind dit goed waardeloos
icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 27 augustus 2019, 09:57

Hey @robkempers .
Er lijkt momenteel inderdaad een probleem te zijn met het terugkijken van programma's via de ZiggoGO app in Windows. We zijn hiervan op de hoogte en er wordt aan een oplossing gewerkt.

Als het goed is werkt het allemaal wel wanneer je via de browser naar www.ziggogo.tv gaat. Kan je me dit bevestigen? Dan heb je in elk geval een goed werkbaar alternatief 🙂.
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
"werkt replay niet meer bij de betaalde zenders"

Welke zenders bedoel je hiermee?
alle Betaalde zenders RTL<4,5,6,7,8, alle sbs, veronica net 5 geen van alle gebeurd hetzefde zowl op een andere computer en ook bij kennissen op Laptop en desktop nooit geen enkel probleem via zigo via browser werkt wel alleen is deze niet zo goed te ontvangen
Reputatie 7
Badge +35
Het lijkt erop dat er iets niet goed staat in je abonnement, als je alleen 1 2 3 kunt zien.

Ik leg het bij een Ziggo moderator neer, zorg dat je postcode en huisnummer in je community profiel staan dit is niet openbaar te zien, dan kunnen ze direct kijken of alles goed staat.
Ik ben al laang bezig met de klantenservice hebben er een case van gemaakt, maar inmiddels heb ik gezien dat ik niet de enige ben. Ik heb ook het volgende gemerkt als ik bij de betaalde zenders gewoon tv kijk gaat het goed maar als ik zeg kijk van begin krijg ik dezelfde melding deze viedeo kan niet afgespeeld worden het is goed waardeloos er wordt gezegd dat het probleem bij next ligt ik zou dat raar vinden maar dan nog Ziggo moet het gewoon met spoed oplossen je betaald toch een hoog maand bedrag dan moet het ook in orde zijn raar dat iemand aan de telefoon geen duidelijk antwoord geeft en min of meer zegt dat ik uit mijn nek kletst.
Reputatie 7
Badge +35
Een Ziggo moderator kan alles zien wat er tot nu toe goed en fout gegaan is en de juiste acties ondernemen en mensen aansturen en zien wat er tot nu toe gebeurt is en gaat gebeuren en je hebt dan hier één aanspreekpunt die alles in de gaten houdt voor je.
Reputatie 7
Badge +35
"er wordt gezegd dat het probleem bij next"
Gelukkig niet, het ligt ergens in de achtergrond, hier doet hij het goed en verder zien ik deze meldingen alleen als er geen goede internetverbinding is of het abonnement is niet goed doorgelopen in de achtergrond voor deze functie.

Hoe maakt de Next verbinding met het internet?
Via Wifi of via een netwerkkabel?
Reputatie 7
Hey @robkempers .
Er lijkt momenteel inderdaad een probleem te zijn met het terugkijken van programma's via de ZiggoGO app in Windows. We zijn hiervan op de hoogte en er wordt aan een oplossing gewerkt.

Als het goed is werkt het allemaal wel wanneer je via de browser naar www.ziggogo.tv gaat. Kan je me dit bevestigen? Dan heb je in elk geval een goed werkbaar alternatief 🙂.
Dat weet ik maar dat beelt hapert steeds
Reputatie 7
Dat weet ik maar dat beelt hapert steeds

Via de browser bedoel je? Dat moet natuurlijk ook niet.
Ervaar je dat op alle zenders? Zowel bij live als terug/on demand kijken? Wat is je internetsnelheid die je haalt?

Reageer