Beantwoord

replay tv werkt niet op de app - Ziggo GO storing 9 oktober 2020

  • 9 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 255 keer bekeken

Sinds vandaag werkt de replay tv niet meer oo mijn ziggo go apps!

icon

Best beantwoord door Mariska Ziggo 9 oktober 2020, 17:35

Hi all! 

Helaas is er momenteel een storing met Ziggo Go waardoor het niet werkt zoals het hoort. Houdt daarom de storingspagina in de gaten. Blijven de problemen bestaan nadat de storing is opgelost, laat het dan weten in dit topic! 

Bekijk origineel

5 Reacties

bij mij werkt het ook niet. Wel op de TV/mediabox. Niet online, niet via de app, niet via mijn laptop

Heb het zelfde probleem, maar nog geen oplossing vanuit Ziggo terug ontvangen.
Daar wel gemeld.

In Mijn.ziggo staat ook verkeerde abonnement. Staat KabelTV ipv Complete Next.
Op mijn tv werkt wel alles gewoon, maar mijn ziggo en de app of go werkt dus niet

 

Hi all! 

Helaas is er momenteel een storing met Ziggo Go waardoor het niet werkt zoals het hoort. Houdt daarom de storingspagina in de gaten. Blijven de problemen bestaan nadat de storing is opgelost, laat het dan weten in dit topic! 

Hier werkt replay in de app  ook niet meer, zou een week na de storing toch opgelost moeten zijn.

Reageer