Paulraaymakers

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Replay TV pauzeren Ziggo Go app

Ik probeer op vakantie een aflevering van Baantjer het begin terug te kijken. Echter als je de aflevering even pauzeerd dan wordt bij het hervatten de uitzending weer bij het begin gestart en kun je niet verder kijken waar je gebleven bent. Dit op een  ipad met de ziggo go app.  ios 13.3 en de laatste nieuwe ziggo go app.
als je dit als normaal moet beschouwen, dan kan ik niet stellen dat de ziggo  go app zo goed als waardeloos is en zeer teleurstellend. 
nu zie ik dat dit al een oud en bekend probleem is. Een update in het verleden zou het opgelost hebben. Niet dus!!!!!! Ziggo sluit het desbetreffende topic uit het verleden met de opmerking dat het slechts nog individuele problemen betreft en dat ze daarom het betreffende topic gesloten hebben. Tja dat is ook een manier om met klachten om te gaan, maar een oplossing is het dus niet.

3 Reacties 3
Schiksie

Level 11
  • 550Posts
  • 63Oplossingen
  • 119Likes

Welkom op de community @Paulraaymakers    !!

Dat is inderdaad niet fijn maar ik ben heel benieuwd wat er gebeurd als je de aflevering opstart vanuit bewaard  ? Begint daar de aflevering  dan ook helemaal opnieuw ? Welke aflevering is het precies en gebeurd het ook met andere programma's  ?

Paulraaymakers
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het betreft Baantjer het begin. De aflevering op rtl 4 van zondag jl. of het vanuit bewaard of bij andere programma’s ook zo is weet ik niet. Het treedt op als ik tijdens het afspelen op de pauze knop druk ( 2 verticale streepjes) en vervolgens na een paar minuten op play. Dan begint ie doodleuk weer helemaal vooraan.

 

 

 

 

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Vraagje voor de helderheid, Heb je een Mediabox XL of een Mediabox Next?

Die worden gekoppeld aan Ziggo Go. Zou kunnen schelen bij Replay, omdat er verschil is tussen de Video Platforms die daarvoor worden gebruikt.

Ik denk dat je een Next hebt, maar wil het zeker weten.

Uitgelicht topic