D.Schouenberg

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Replay TV is niet te casten

Ik kan via de go app wel live tv streamen maar geen replay streamen naar mijn google chrome. Dan krijg ik een melding dat dit niet mogelijk is.

Kan dit opgelost worden

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Ziggo heeft bij mijn weten geen rechten om Replay te mogen Casten.
Dat is altijd zo geweest bij de Chromecast. Idem bij Apple Airplay.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-go/streamen

Het is op dit moment nog niet mogelijk om Replay naar je tv te streamen.

Of dit eenvoudig op te lossen is door voor die rechten te gaan betalen door Ziggo, weet ik niet.
Als betalen een oplossing zou kunnen zijn, weet ik evenmin waarom dat (nog) niet gedaan wordt.

Bekijk in context

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Begrijpelijke vraag, het antwoord vind je ook op de genoemde pagina  '''het is op dit moment nog niet mogelijk om Replay naar je tv te streamen''

Als je online tv kijkt via de Ziggo Go TV app kun je al wel Replay-tv content zien.
Hiervoor heb je internet van Ziggo en een Apple TV, Android TV en/of Amazon Fire TV nodig.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Hallo @D.Schouenberg ,

Dat is al een hele tijd zo, en conform de documentatie. Opnames en (de meeste) live TV kun je streamen, de rest niet. Het is wat t is. en gaat niet opgelost worden. 

 

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Ziggo heeft bij mijn weten geen rechten om Replay te mogen Casten.
Dat is altijd zo geweest bij de Chromecast. Idem bij Apple Airplay.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-go/streamen

Het is op dit moment nog niet mogelijk om Replay naar je tv te streamen.

Of dit eenvoudig op te lossen is door voor die rechten te gaan betalen door Ziggo, weet ik niet.
Als betalen een oplossing zou kunnen zijn, weet ik evenmin waarom dat (nog) niet gedaan wordt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @D.Schouenberg 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Het klopt dat het niet mogelijk is om Replay TV te streamen naar je tv met behulp van een Chromecast of Apple Airplay. Zoals @hanh al aangeeft heeft dit te maken met rechten. Het streamen van live tv is wel mogelijk. 

Papillon

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is ziggo wel van plan om die rechten te verwerven?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Begrijpelijke vraag, het antwoord vind je ook op de genoemde pagina  '''het is op dit moment nog niet mogelijk om Replay naar je tv te streamen''

Als je online tv kijkt via de Ziggo Go TV app kun je al wel Replay-tv content zien.
Hiervoor heb je internet van Ziggo en een Apple TV, Android TV en/of Amazon Fire TV nodig.

Uitgelicht topic