Beantwoord

Replay Tosh.O op Comedy Central

Wat is er toch aan de hand met Tosh.O op comedy central??
Ik kan het echt heel vaak niet terug kijken met de Ziggo Go app of web.
Soms een enkele aflevering wel maar over het algemeen krijg ik niks als ik wil afspelen.
Echt heel erg vervelend want ik kijk het graag....
icon

Best beantwoord door AlexHelpt 18 december 2018, 13:29

Ik vind ook geen Tosh.O terug op Comedy Central, wel op Comedy Central Extra (en die zijn daar ook terug te kijken). Ik merk wel een blokje op 14 december om 7:00 dat niet terug te kijken is, zou dit Tosh.O kunnen zijn? Geen idee of (en wanneer) dit wordt uitgezonden op Comedy Central namelijk..

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 7
Hallo PatK, welkom op onze Community.

Tosh.O is ook hilarisch! Snap goed dat je dat wil terugkijken. Soms is een aflevering niet beschikbaar wanneer aan onze kant een opname niet lukt. Dan is de hele aflevering niet beschikbaar. Maar dat moet een uitzondering zijn!

Heb je een voorbeeld van een specifieke aflevering die niet lukt? Zie je dan ook een foutmelding of iets anders wat niet klopt? De eerste paar afleveringen die ik aanklik spelen hier meteen af namelijk.
Bedankt voor je reactie.
Op het moment kan ik geen enkele aflevering terug kijken van Tosh.O.
Ik krijg telkens de melding "De video is onderbroken. onze excuses voor het ongemak"
Dit heb ik alleen maar bij Tosh.O.... de rest werkt wel
Erg vervelend want ik kan ze helaas niet live zien.
Reputatie 7
Hallo PatK, dat is gek dat het bij jou helemaal niet werkt en hier wel. Wanneer andere items wel goed afspelen is er geen signaalprobleem bijvoorbeeld. Kijk je via een app, via de browser of via een mediabox? Als het om een app gaat is verwijderen en opnieuw installeren een tip, bij een mediabox kun je altijd de fabrieksinstellingen terugzetten bij gekke verschijnselen.
Ik probeer het op verschillende apparaten.
Op mijn PC via de website en op mijn mobiel en tablet via de ziggo go app.
Het vreemde is dat als ik de zoekfunctie gebruik (vergrootglas) ik op de pagina van het programma kom waarin een balk staat met "meerdere afleveringen".
In deze balk staan alle afleveringen met datum en tijdstip van uitzenden vermeld.
Hier kan ik dus afleveringen afspelen maar dan krijg ik telkens de bekende melding.
Als ik vervolgens bij "TV GIDS & REPLAY" kijk op Comedy Central, kom ik geen een van de afleveringen tegen.... alsof ze niet zijn uitgezonden?!?!?
Reputatie 5
Badge +11
Ik vind ook geen Tosh.O terug op Comedy Central, wel op Comedy Central Extra (en die zijn daar ook terug te kijken). Ik merk wel een blokje op 14 december om 7:00 dat niet terug te kijken is, zou dit Tosh.O kunnen zijn? Geen idee of (en wanneer) dit wordt uitgezonden op Comedy Central namelijk..
bedankt voor je reactie...
Ik heb geen Comedy Central Extra bij mijn TV Gids staan, vandaar dat ik ze niet zie en ook niet kan afspelen denk ik.
Wel raar want ik heb eerder wel een aantal afleveringen kunnen terug kijken via de zoek optie en dan bij meerdere afleveringen.
Is er in tussen iets veranderd in het abonnement misschien?
Reputatie 7
Bedankt Alex! Dat heb ik helemaal over het hoofd gezien. De Tosh.O afleveringen zijn te zien op Comedy Central Extra en zijn alleen beschikbaar wanneer je Movies & Series XL afneemt.

Reageer