Beantwoord

replay steeds opnieuw - doorspoelen gaat niet


Ik kijk in delen een aflevering van Grey's Anatomie terug. Op mn iPhone. Ik ben al 6 keer opnieuw begonnen. Nu sluit ik de app Ziggo niet meer af, maar zodra ik pauzeer begint ie weer opnieuw. En spoelen gaat niet helaas. Waar ligt dat aan?
icon

Best beantwoord door Huizinga 12 januari 2019, 20:50

Goedenavond!
Spoelen wordt niet toegestaan door Net5 dus daar kan je niet omheen.
Om die reden begint de uitzending ook steeds opnieuw als de verbinding kwijt is met de servers waar de opname staat die je terug kijkt.
Als je vervolgens de uitzending te lang op pauze laat staan dan zal de app weer opnieuw verbinding moeten maken en begint het weer opnieuw.

Groeten, Christiaan

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +3
Goedenavond!
Spoelen wordt niet toegestaan door Net5 dus daar kan je niet omheen.
Om die reden begint de uitzending ook steeds opnieuw als de verbinding kwijt is met de servers waar de opname staat die je terug kijkt.
Als je vervolgens de uitzending te lang op pauze laat staan dan zal de app weer opnieuw verbinding moeten maken en begint het weer opnieuw.

Groeten, Christiaan

Reageer