Anne H Ziggo wrote:
...
Wij hebben hier getest en kunnen het probleem niet repruduceren. Om hier wat aan te doen moeten we dus een beter begin punt hebben. De volgende informatie van elke melder is daarbij voor ons belangrijk:
- Werkt live kijken wel goed? Dan is je internet ook goed.
- Zie je dezelfde storing op exact hetzelfde moment wanneer je het meerdere keren afspeelt?
- Om welk programma, zender en tijdstip gaat het? Wij hopen dat anderen die meelezen dit ook testen.
- Werkt het op een ander toestel goed?
- Op welk type en merk toestel gaat het mis?
Live kijken gaat alle devices prima.
Bij het kijken van https://www.ziggogo.tv/nl/tv/channel-asset.html/crid%3A~~2F~~2Fbds.tv~~2F178372955/zoo/crid%3A~~2F~~2Fbds.tv~~2F261641532-imi%3A001000000147389E/zoo.html#action=watch&offset=6&time=1566842400933 zijn er in de eerste minuut al minimaal 5 storingen in Firefox, zoals na
13 seconden.
Ik heb dezelfde replay ook op een tablet met
Android 6.0 getest met de nieuwste versie van de
Ziggo Go App. Voor zover ik kan nagaan, heeft deze op exact dezelfde tijdstippen dezelfde storing. Het programma dat ik kijk is Zoo op SBS9 en deze storing heeft betrekking op de 2de aflevering van afgelopen maandag dat rond 21.25 uur begon.
En ik heb nu op de Windows PC de Ziggo Go app geïnstalleerd. Ook daar, op dezelfde momenten dezelfde storingen zichtbaar.
Ik kan ook de voorbeelden van
Jemi en
BartGzn reproduceren.
---
Configuratie Linux PC: Ubuntu 18.04 LTS, Firefox 68.0.2 (64-bit) Core i3 3.7Ghz 6de generatie, 16Gb geheugen, HDD 2Tb, nVidia GTX 750 Ti, 1Gb netwerk
Configuratie Windows 10 PC: Windows 10 (1809), Firefox 68.0.2 (64-bit), Core i5 3.4Ghz 8ste generatie, 16Gb geheugen, SSD 256Gb, HDD 1Tb, nVidia GTX 1070, 1Gb netwerk