1
Vraag
2
Reacties
Jokesk

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Registreren van het apparaat bij de App lukt niet - download to GO

Van de week de app op mijn Samsung, Ziggo Go geïnstalleerd.
Ik kan nu wel films kijkken maar als ik de, voor deels bekeken, film wil downloaden, om later de film af te kijken krijg ik, terwijl ik dus ingelogd ben, te zien dat het apparaat niet geregistreerd is.

Wie heeft een tip?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jokesk
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag eens met klantenservice gechat en het problemen voorgelegd.
Kennelijk kwam mijn problemen niet vaak voor want er moest die nagedacht worden tot dat er het idee kwam dat eerst maar de ap moest verwijderen en daarna op nieuw downloaden.
Zo gezegd zo gedaan .... en ja hoor, ik kan nu wel films downloaden.
Iedereen weer blij hier.
Nico en anderen, nog hartelijk bedankt voor de hulp

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jokesk
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag eens met klantenservice gechat en het problemen voorgelegd.
Kennelijk kwam mijn problemen niet vaak voor want er moest die nagedacht worden tot dat er het idee kwam dat eerst maar de ap moest verwijderen en daarna op nieuw downloaden.
Zo gezegd zo gedaan .... en ja hoor, ik kan nu wel films downloaden.
Iedereen weer blij hier.
Nico en anderen, nog hartelijk bedankt voor de hulp
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Jokesk. Welkom op de Ziggo Community.

Top dat je elders navraag bent gaan doen en dat je inmiddels de oplossing hebt. Dat je dit nog even met ons deelt is helemaal geweldig. Dit kan anderen ook helpen. #LekkerBezig.

Geniet ervan!
Jokesk
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Iedereen bedankt voor de reacties die ik mogen krijgen.
Inmiddels loopt nu alles als een trein ( die geen vertraging heeft ?)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic