Beantwoord

Registreren van het apparaat bij de App lukt niet - download to GO


Van de week de app op mijn Samsung, Ziggo Go geïnstalleerd.
Ik kan nu wel films kijkken maar als ik de, voor deels bekeken, film wil downloaden, om later de film af te kijken krijg ik, terwijl ik dus ingelogd ben, te zien dat het apparaat niet geregistreerd is.

Wie heeft een tip?
icon

Best beantwoord door Jokesk 10 november 2018, 01:14

Vandaag eens met klantenservice gechat en het problemen voorgelegd.
Kennelijk kwam mijn problemen niet vaak voor want er moest die nagedacht worden tot dat er het idee kwam dat eerst maar de ap moest verwijderen en daarna op nieuw downloaden.
Zo gezegd zo gedaan .... en ja hoor, ik kan nu wel films downloaden.
Iedereen weer blij hier.
Nico en anderen, nog hartelijk bedankt voor de hulp

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Vandaag eens met klantenservice gechat en het problemen voorgelegd.
Kennelijk kwam mijn problemen niet vaak voor want er moest die nagedacht worden tot dat er het idee kwam dat eerst maar de ap moest verwijderen en daarna op nieuw downloaden.
Zo gezegd zo gedaan .... en ja hoor, ik kan nu wel films downloaden.
Iedereen weer blij hier.
Nico en anderen, nog hartelijk bedankt voor de hulp
Reputatie 7
Hey @Jokesk. Welkom op de Ziggo Community.

Top dat je elders navraag bent gaan doen en dat je inmiddels de oplossing hebt. Dat je dit nog even met ons deelt is helemaal geweldig. Dit kan anderen ook helpen. #LekkerBezig.

Geniet ervan!
Iedereen bedankt voor de reacties die ik mogen krijgen.
Inmiddels loopt nu alles als een trein ( die geen vertraging heeft 😂)