Vraag

problemen ziggogo.tv

  • 25 augustus 2019
  • 2 Reacties
  • 166x Bekeken

Sinds een week of 3 heb ik regelmatig problemen dat de stream hapert of dat ik melding krijg dat video niet afgespeeld kan worden dan wel onderbroken is. Heb dit probleem zowel thuis als op het werk. Kunnen de servers van ziggo in de vakantie periode de vraag niet aan of gaat er anders iets mis?

2 Reacties

Reputatie 7
Hey @iKlaas89 . Dat klinkt niet goed! Kijk je Thuis/op je werk op hetzelfde apparaat? Wat voor apparaat? En kijk je via de app, of via de browser?
Wat is de internetsnelheid die je thuis/op werk behaalt?
Hey @iKlaas89 . Dat klinkt niet goed! Kijk je Thuis/op je werk op hetzelfde apparaat? Wat voor apparaat? En kijk je via de app, of via de browser?
Wat is de internetsnelheid die je thuis/op werk behaalt?


Hey Lycke, m’n MacBook pro gaat mee van thuis naar werk daarnaast gebruik ik op het werk een Windows 7 machine. Op beide apparaten ben ik genoodzaakt via de browser (Chrome) te kijken. Thuis haal ik via ziggo een snelheid van 250 om 25 en op het werk via Vodafone 30 om 3.

Reageer