Alleen met ziggo app verwijderen en weer installeren is het mogelijk tv te kijken.
Melding is al gedaan in combi met iphone 12. Graag deze klacht meenemen hierin
Alleen met ziggo app verwijderen en weer installeren is het mogelijk tv te kijken.
Melding is al gedaan in combi met iphone 12. Graag deze klacht meenemen hierin
Mijn excuses, niets maar de helpdesk wilde dat ik op de problemen van de iPhone 12 reageerde, ik heb hetzelfde maar dan met de iPad sinds ik mijn account heb gewijzigd van particulier naar zakelijk. Met mijn New iPad werkt de ziggo go app niet. Dit zou aan Apple apparaten liggen. Helaas werkt ik alleen op Apple dus heb geen vergelijk.
Probleem: na een tijdje ca, 2 uur werkt de ziggo go app niet meer. Bij verwijderen app en opnieuw installeren werkt ie weer. Dit gebeurd op iPhone 11 en iPad Air 2020.
Mijn excuses, niets maar de helpdesk wilde dat ik op de problemen van de iPhone 12 reageerde, ik heb hetzelfde maar dan met de iPad sinds ik mijn account heb gewijzigd van particulier naar zakelijk. Met mijn New iPad werkt de ziggo go app niet. Dit zou aan Apple apparaten liggen. Helaas werkt ik alleen op Apple dus heb geen vergelijk.
Probleem: na een tijdje ca, 2 uur werkt de ziggo go app niet meer. Bij verwijderen app en opnieuw installeren werkt ie weer. Dit gebeurd op iPhone 11 en iPad Air 2020.
gaat het over een zakelijk abonnement?
dit is een klant helpt klant community voor particulieren
voor zakelijk kun je beter contact opnamen met de zakelijke helpdesk
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
https://www.ziggo.nl/zakelijk/klantenservice
Probleem: na een tijdje ca, 2 uur werkt de ziggo go app niet meer. Bij verwijderen app en opnieuw installeren werkt ie weer. Dit gebeurd op iPhone 11 en iPad Air 2020.
Goedemiddag
Welkom op de Community!
Dat je zo online tv moet kijken, is natuurlijk niet fijn.
Uit je bericht begrijp ik dat je zelf ook al andere topics had gevonden? En er door de zakelijke klantenservice is gevraagd om een topic te starten?
Het probleem is in elk geval wat opmerkelijk omdat de app op meerdere apparaten na circa 2 uur niet meer werkt.
Morgen wordt er toevallig wel een software update verwacht dat problemen met Ziggo Go en Apple producten verhelpt.
Ik hoop dat dit probleem dan niet meer bij je speelt.
In elk geval zou ik willen vragen om morgen handmatig uit te loggen in de app via: profiel > uitloggen
Daarna mag je uiteraard weer inloggen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Eerste keer? Registreer
Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.