@All,
We ontvangen graag nog meer voorbeelden van jullie. In dit geval vragen we ook graag de titel, zendernaam/nummer, datum en tijd van de originele uitzending als het Replay TV betreft. Ook voorbeelden van linieare tv zijn van harte welkom. In dat geval zou een veel terugkerend programma ons helpen om de problemen te reproduceren.
-
Apparaat: (merk en type)
-
OS + versie: (Android 8.1.0, iOS 9.3.5, etc.)
-
Ziggo GO versie: (bijv: "2.3.34 prod(16700)")
-
Chromecast type: (Gen1, Gen2, Utra, etc.)
-
Chromecast firmware: (bijv: "1.29.104827")
-
Ziggo GO app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ja/Nee
-
Chromecast gereset? Ja/Nee
-
Werken andere apps wel goed via de Chromecast? Ja/Nee
-
Speelt het probleem bij alle content (LiveTV en On Demand films/series)? Ja/Nee
-
Hoe heb je de Chromecast aangesloten op de stroom? USB poort op TV / Adapter aangesloten op het stroomnetwerk
-
Programmatitel: -
Zendernaam/nummer: -
Datum en tijdstip wanneer het probleem optrad:-
Datum en tijd originele uitzending als het Replay TV betreft: (indien van toepassing)
-
Wat is het probleem: