PieterDijkema

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met Ziggo Replay op Ziggo GO. Geluid en beeld lopen niet synchroon/ geluid ander programma

Een van de moderatoren van Ziggo opende hier 9 maanden geleden een topic over maar ik ervaar wederom dezelfde klachten. Wat is hiervoor nu de oplossing en zijn er meer mensen die hier last van hebben? Alvast bedankt.
Groet, Pieter
12 Reacties 12
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey PieterDijkema . Ik weet niet precies welk topic je bedoelt, maar we kunnen je vast en zeker helpen!
Op welke manier (op wat voor apparaat) kijk je Ziggo GO? En bij welke ReplayTV programma's ervaar je problemen met de synchronisatie van het geluid? Ik test hier graag de boel ook even :-).
PieterDijkema
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag, Lycke Ziggo dank voor je reactie. Ik heb de titel van het vorige topic gekopieerd.
Ik kijk voornamelijk via mijn telefoon (Samsung A5) maar ook via mijn laptop
(hp probook) heb ik hetzelfde probleem.
Ik ervaar de afgelopen 3 week het bij programma's van Discovery Channel: outback opal hunters en aussies gold rush. Een paar maanden terug had ik hetzelfde probleem alleen dan met programma Gold Rush. Hopelijk heeft u zo genoeg informatie?
Groeten Pieter
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ik heb het even op mijn telefoon getest, maar hier lijkt de boel wel gelijk te lopen.
Heb je het enkel op Discovery en op deze programma's? Niet op andere zenders/programma's? En zou je me een specifieke aflevering (datum+tijd van de aflevering) kunnen geven waarmee je het ervaart?
PieterDijkema
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag, ik heb dat met opal hunters op maandag 4 augustus gehad, en afgelopen maandag met Aussie Gold Hunters
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ik heb een stuk van het programma hier even gekeken op mijn telefoon (aussie gold hunters. Het programma van 4 augustus kan ik nu natuurlijk niet meer terugkijken). Ik heb het idee dat het geluid net niet synchroon loopt, maar het ligt niet heel ver uit elkaar en ik voor het ook geen geluid van een ander programma doorheen. Wat ervaar jij precies?
PieterDijkema
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dat het geluid van de aflevering door gaat en dat de reclame (he5 beeld er van) ondertussen begint. Twee stukken beeld en geluid dat door elkaar loopt. Herstarten, uitloggen, app opnieuw installeren helpt allemaal niet.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Bijzonder, ik heb dit helemaal niet.
Als je doorspoelt naar het begin van het programma (voorbij de reclame dus), loopt het dan nog helemaal verkeerd? Bij mij begint de uitzending trouwens ook niet met reclame. I
PieterDijkema
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee hoor bij mij begint het al bij het begin , overigens niet alle keren dat ik dit heb geprobeerd. In het begin (net geprobeerd) loopt het geluid van opal hunters nog door en begint het beeld al van Aussie Gold Hunters.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Sorry, maar ik begrijp er steeds minder van :sweat_smile:. Het gaat om 1 en hetzelfde programma, toch?
Begrijp ik dan nu goed dat de ene keer bij ditzelfde programma (zelfde uitzending/datum/tijd) het geluid wel goed loopt en de andere keer niet?

Heb je meerdere apparaten waarop je Ziggo GO kunt gebruiken? En ervaar je dit op al deze apparaten?
PieterDijkema
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kijk Aussie Gold Hunters maar aan het begin van zo'n uitzending zit er d het laatste stukje van het programma er voor. Hebben jullie dat niet dan? Sommige keren liep het geluid goed aan het begin maar dan nminuut of tien begint het probleem.
Overigens heb ihet net geprobeerd via mijn mobiele data en dat levert en enkel probleem op. Alleen lijkt mij dat niet de bedoeling.
Excuus als het niet goed heb uitgd/uitleg.
PieterDijkema
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo is er nog iets duidelijk geworden?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Nee sorry. Ik begrijp oprecht nog steeds niet precies wat je bedoelt. Op welk programma loopt nu precies vanaf welk moment het geluid niet goed?

Uitgelicht topic