Geachte heer/mevrouw,
Sinds iets meer als een week stuit ik steeds vaker op het volgende probleem:
Wanneer ik probeer via Ziggogo.tv een programma terug te kijken door:
- Op "TV & Replay" klik in het menu aan de linkerkant
- Daarna bovenin het scherm te op "TV GIDS & REPLAY" klik
- Een programma selecteer door er op te klikken, bijvoorbeeld:
- Vandaag 19/07/2019 21:26-22:21 Ewout & ...
- Dan op het blokje met het pijltje met "Kijk" klik
Het programma begint nu te spelen, maar na een bepaalde tijd (telkens hetzelfde tijdstip, bij dit voorbeeld is dat 1 minuut en 19 seconden) :
- Krijg ik een zwart scherm, met daarop "bufferen..."
- Dan verschijnt een videobeeld voor een kort moment
- Dan krijg ik weer de melding met daarop "bufferen..."
- Dit herhaalt zich zo een keer of 3 - 4
- Dan verschijnt de melding "Helaas, de video kan op dit moment niet worden afgespeeld - Klik op de knop hieronder om het nogmaals te proberen."
Ik kan nu enkel op een knop klikken die zegt "HERSTART VIDEO" om het programma opnieuw te starten, waarna het hele feest opnieuw begint.
Toen dit 1 of 2x voorkwam was het nog wel te doen, maar het is nu steeds vaker, en vaker een uitzondering dat het wel werkt dan niet.
Na wat rond zoeken kon ik enkel deze post vinden, waarvan ik denk dat het het zelfde probleem betreft, ik weet dit alleen niet zeker:
https://community.ziggo.nl/community-archief-226/programma-s-bufferen-in-ziggogo-tv-i-c-m-replay-tv-voorbeelden-nodig-21636/index3.html#post217734
Mocht ik zo zijn dan hoop ik dat de oplossing daar eenvoudig te vinden is, aangezien het lijkt dat jullie er toen best moeite mee hebben gehad om het op te lossen.
Ik hoop echt dat jullie dit probleem snel kunnen verhelpen want dit doet wel echt heel erg veel af aan het product wat jullie verkopen. Ik ben gewoon niet in staat programma's terug te kijken, iets waar ik goed geld voor betaal.
Met gefrustreerde groet,
A. Janssen