home-user

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met inloggen op Ziggo go of Ziggogo.tv

Goedemiddag,

De Ziggo Go app werkt sinds een aantal weken niet meer op mijn Asus laptop en tablet en Huawei telefoon. Inloggen op MijnZiggo werkt wel.

Aanpassing van inlognaam en wachtwoord heeft niet geholpen.

Ben niet recent verhuisd en heb geen Vodafone account; ben wel recentelijk overgestapt van een Ziggo Horizonbox XL naar een Ziggo Mediabox next met aparte modem.

De foutmelding na inloggen is anders dan wanneer een fout wachtwoord wordt opgegeven, dus daar ligt het vermoedelijk niet. Foutmelding:

Inloggen mislukt

Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het later opnieuw.

Kan mijn account verwijderd worden, waarna ik weer een account kan aanmaken. Mogelijk dat dit de oplossing is voor dit probleem.

vriendelijke groet,

Martin

7 Reacties 7
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

Hey @home-user en welkom op onze Community! 

Wat goed dat je zelf al onderzoek hebt gedaan en zoveel hebt uitgesloten. Thanks voor alle info in je topic. Ik ben erin gedoken voor je en de foutmelding die je krijgt is helaas niet op te lossen met het verwijderen en opnieuw aanmaken van je account. Ik zou daarom graag jouw ervaring doorzetten naar het onderzoeksteam zodat hier gauw een oplossing voor komt. Hiervoor kan ik een hoop gegevens opzoeken en zelf invullen als je je postcode en huisnummer toevoegt aan je profiel (alleen moderators kunnen dit zien) maar een aantal niet. Ik ben daarom benieuwd naar het volgende:
 

  • Wat is de precieze foutmelding die je krijgt? (een foto hiervan toevoegen mag ook)
  • Heb je de afgelopen tijd je pakket bij Ziggo gewijzigd?
  • Wanneer is dit probleem begonnen? (ongeveer)
home-user
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Marika,

bij inloggen op zowel ziggo go app als via ziggogo.tv krijg ik de melding

“Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals.

Deze problemen zijn ontstaan na overstap van Horizonbox naar Nextbox en mogelijkerwijs ook heeft het samenvoegen van Vodafone account hier invloed op gehad. Ik ben ook al bijna 2 maanden bezig met helpdesk en klachtmanager om oplossing te vinden voor probleem met vastbellen. Leveradres is Rutherfordstraat 8 hs 1098TM

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 575Oplossingen
  • 2127Likes

Dank voor je toelichting @home-user! Ik ben er nog even ingedoken en het valt me op dat je Next box nog altijd niet volledig administratief actief staat. Dit is staat dus in correlatie met de foutmelding op Ziggo Go en mogelijk ook vaste lijn. Voor de vaste lijn is er vandaag al actie uitgezet, zie ik. Dat werd tijd! Het probleem met betrekking tot Ziggo Go heb ik als voorbeeld doorgezet naar het onderzoeksteam. Ik hoop dat het snel weer werkt. Ik duim voor je!

home-user
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Vincent,

bedankt voor jouw reactie. Deze situatie is reeds lange tijd slepende - 25/09/2020 Meermalen contact gehad met helpdesk - in tijd meer dan 8 uur - monteur thuis geweest - tot 2 maal contact klachtmanager. Tot op heden zonder resultaat, wel een flinke rekening moeten ophoesten ad € 175,- i.v.m. overstap als vaste klant van Horizon naar Next box. Dit is een vorm dienstverlening die ik niet eerder ben tegengekomen. Ik ben het vertrouwen volledig kwijt en wacht gelaten af.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen @home-user

Begrijpelijk dat je hierover niet te spreken bent. Ik zie inderdaad dat er contact is met de klachtenafdelingen en dat er ook al dingen in gang zijn gezet om het op te lossen, maar dat dit helaas tijd kosten. Klopt dit? 
Is er inmiddels al positieve voortgang aanwezig in de situatie?

home-user
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Gianna,

in 't kort, er zit absoluut geen schot in. Situatie tot op heden onveranderd.

Vaste telefonie niet beschikbaar en ZiggoGo app niet op te inloggen.

Administratie een grote chaos, wel een een dubbele nota € 175,00 mogen betalen.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Ik begrijp inderdaad wat de problemen zijn, maar zie ook dat er vanuit het contact met klachten en met ons hiervoor allemaal al acties zijn uitgezet. Dit zal helaas afgewacht moeten worden.   Ik kan dit ook niet versneld voor je oplossen spijtig genoeg. 
 

 

Uitgelicht topic